صرفه جویی در آنتی اسکالانت و بایوساید با سیستم رسوب زدا هیدروفلو

15 مهر, 1400

75٪ صرفه جویی در آنتی اسکالانت و بایوساید برای عملیات برج خنک کننده با سیستم رسوب زدا هیدروفلو

با دستگاه رسوب زدا هیدروفلو 75 درصد صرفه جویی در ضد اسکالنت و بیوسید، 50 درصد کاهش در بلودان و همینطور کارایی چیلر حفظ شد.

برج‌های خنک کننده هتل Ko Olina Beach Club Marriott نیاز به مواد گران قیمت ضد رسوب با آنتی اسکالانت و بایوسایدها و همچنین نگهداری و بلودان قابل توجهی داشت. منبع آب حاوی 200ppm کربنات کلسیم و 50ppm سیلیس بود. یک واحد دستگاه رسوب زدا هیدروفلو روی لوله با قطر 14 اینچ (350 میلی متر) چیلرها را تغذیه کرد.

 

نتایج

استفاده از مواد شیمیایی به تدریج کاهش یافت و آنتی اسکالانت و ضد خوردگی پس از 1.5 ماه به طور کامل قطع شد. بیوسید پس از 2.5 ماه 75 درصد کاهش یافت. به محض نصب رسوبزدا هیدروفلو، تجمع آهک متوقف شد. رسوبات و بایوفیلم موجود به تدریج حذف شد.

در حالی که کارایی چیلرها حفظ شد، میزان بلودان تا 50 درصد کاهش یافت و تعداد کل باکتری‌ها به حداقل رسید. کاهش مواد شیمیایی و بلودان منجر به بازگشت سرمایه 1 ساله شد.

بهره برداری از هتل منجر به طیف گسترده‌ای از چالش‌های تصفیه آب می‌شود. از نگهداری لوازم حمام عاری از رسوبات آهک تا حفظ کارآیی آب گرم و سیستم‌های خنک کننده. شفاف و تمیز نگه داشتن آب استخر استفده از آن را مطبوع و دلپذیر می‌کند.

دستگاه الکترونیکی سختی‌گیر هیدروفلو روشی عاری از مواد شیمیایی را برای تصفیه آهک موجود و جدید در سیستم‌های گرمایش و سرمایش ارائه می‌دهد. این می‌تواند به کاهش رسوب زیستی و هدر رفت آب در برج خنک کننده و استخرها کمک کند. آنها جایگزینی برای نرم کننده‌های آب هستند و هیچ هزینه‌ای برای پر کردن آنها وجود ندارد و آب تصفیه شده همچنان قابل نوشیدن است.

بیشتر بخوانید:   سیزده دلیل برای برتری دستگاه رسوب زدا هیدروفلو

رسوبزدا هیدروفلو با انتقال سیگنال خوشه‌ای منحصر به فرد خود از طریق سیستم به منظور محافظت از حمام، شیرآلات و اتصالات (تمیز کردن آنها را راحت‌تر می‌کند) و همچنین از دیگهای بخار، مبدل حرارتی و برجهای خنک کننده محافظت می‌کند. دستگاه رسوبزدا هیدروفلو از لخته شدن غیر شیمیایی برای کمک به کارکرد م مؤثرتر فیلترها، بهبود کیفیت آب و کاهش آب هدر رفته در شستشوی معکوس و بلودان استفاده می‌کند.

 

برای مشاوره فنی تخصصی با ما تماس بگیرید.

منبع:
https://hydropath.com/75-savings-on-antiscalant-and-biocides-for-cooling-tower-operation-with-hydroflow/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!