چگونه پی ببریم که رسوبزدا راه حل مناسبی برای ماست؟!

2 آبان, 1399

از کجا بفهمیم رسوبزدا چاره مشکل ماست؟ذاتا رسوبزدا برای چه مشکلاتی بکار می‌رود؟

سوألی که ممکن است برای هر کسی پیش بیاید این است که چگونه بفهمیم به رسوبزدا نیاز داریم?! حتما دیده اید که روی سینک پر از لکه‌های سفید است. یا سر شیرهای آب، رسوب آهکی دیده می‌شود یا دور اتصالات لوله رسوبات به خوبی به چشم می‌خورند. مشکل کتریها و دستگاه‌های آبجوش و البته آبگرمکنها هم که بماند. همه ما به طور روزمره با چنین مشکلاتی دست و پنجه نرم می‌کنیم. رسوب زدا می‌تواند این مشکل را حل کند.

خیلی از ماها پکیجهای خانگی‌مان بعد مدتی راندمان ضعیفی دارند. اگر شما جزو آن دسته هستید که راندمان مناسب پکیج خانگی خودتان را نمی‌دانید و زمان مناسب تعویض و سرویس پکیجها را به خوبی نمی‌شناسید بهتر است مقالات زیر را حتما مطالعه کنید:
راندمان پکیج خانگی من چقدر است؟
چرا باید پکیج گرمایشی سرویس شود؟
چه زمانی بایستی پکیج خانگی را تعویض کرد؟
همه این مشکلات ناشی از مواد معدنی سختی است که در آب مصرفی وجود دارند و به مرور باعث ایجاد رسوب در لوله‌ها و لوازم می‌شوند و استهلاک آنها را در پی دارند.
خوب سوأل این است که چگونه می‌توانیم این مشکلات را حل کنیم و از بروز زیانهای بیشتر جلوگیری کنیم؟.
رسوبزدا هیدروفلو توانسته در این امر نقش خوبی ایفا کند. این دستگاه توانسته با کارایی فوق العاده خودش از ایجاد رسوب جلوگیری کند چرا که مانع ته نشین شدن رسوب روی جداره‌ها می‌شود و همین امر باعث خروج کامل مواد معدنی از سیستم لوله کشی می‌شود.

بیشتر بخوانید:   رستوران کالیفرنیا ایدز برنده جایزه بهترین رسوبزدایی

 

رسوبزدا,رسوب زدا,رسوبزدا هیدروفلو,رسوب زدا هیدروفلو,سختی گیر,سختیگیر,رسوبزدایی

پیش از این استفاده از نرم کننده‌های آب بسیار مرسوم بود. اما افراد عنوان می‌کردند که هنگام شستشو با آب احساس کف مانند به آنها دست می‌دهد که حس خوبی به نظر نمی‌رسد.

رسوب زدا هیدروفلو به دلیل استفاده از میدان الکتریکی و بدون استفاده از هیچگونه مواد شیمیایی این حس را از بین خواهد برد و دیگر حس نامطلوب کفدار بودن آب به شما دست نخواهد داد.
حتما بارها شده که رسوبات زیادی روی روشویی و سینک خودتان دیده باشید و از سابیدن مداوم آنها خسته باشید. حتی ممکن است به تعویض آنها فکر کرده باشید. ولی تا حالا فکر کردید که این رسوب و لکه‌ها از کجاست؟ تا کی باید آنها را تحمل کنید. یا هر چند وقت باید به فکر تعویض شوینده ‌ها و حتی خریدشون باشید.

دست آخر کار به جایی می‌رسد که بخواهید از لوازم لکه دار خلاص شوید و جایگزینی برای آنها پیدا کنید. به نظر می‌رسد باید دنبال چاره اصولی‌تر بود.
حالا که فهمیدیم این لکه‌ها و رسوبات از کجاست و رسوب ناشی از آب سخت باعث ایجاد آنها می‌شود پس بهتر است به فکر رفع سختی آب باشیم. نرم کننده‌های شیمیایی همانطور که از نامشان مشخص است باعث نرم شدن آب می‌شوند و معایب خودشان را هم دارند.

با پیشرفت علم و تکنولوژی، رسوبزدا هیدروفلو قوانین نرم کننده‌ها را بهم ریخت. این سختی گیر هیچگونه مواد شیمیایی بکار نمی‌گیرد. مواد معدنی در آب که باعث ایجاد رسوب در لوله‌ها می‌شود را ازبین نمی‌برد ولی با عملکرد فوق العاده خود باعث می‌شود که این مواد ته نشین نشوند. اگر می‌خواهید بیشتر در مورد عملکرد رسوبزدایی سختیگیر هیدروفلو بدانید ویدیوی زیر را از دست ندید:
نحوه عملکرد رسوبزدای هیدروفلو
حالا به خوبی میدانیم رسوب چیست و چرا به رسوب زدا نیاز داریم. این یک نمونه کوچک از آسیبهایی است که تشکیل رسوب می‌تواند در زندگی روزمره به بار آورد. با انتخاب و نصب یک دستگاه رسوبزدای مناسب مشکل خود را بطور دائم ریشه‌کن کنید.

بیشتر بخوانید:   سیستم رسوب زدای هیدروفلو برتر از راه‌حل‌های شیمیایی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!