مدل خانگی دستگاه رسوب زدا هیدروفلو

5 اردیبهشت, 1401

بررسی کاربردهای مدل‌های خانگی دستگاه رسوب زدا هیدروفلو

مدل خانگی دستگاه‌های رسوب زدا هیدروفلو برای خانه‌های متوسط است. نصب یک مدل خانگی از آب گرمکن، لوله‌ها، پمپ‌ها و دستگاه‌ها در برابر تجمع مشکل ساز رسوب آهک سخت محافظت می‌کند و به تدریج رسوب آهک موجود را نیز کاهش می‌دهد. دستگاه در اطراف لوله قرار می گیرد، برای انواع متریال لوله مناسب است و مستقل از سرعت جریان کار می‌کند. این مدل همچنین از وسایل تجاری سبک مانند پنل‌های آب گرم خورشیدی، ماشین‌های یخ ساز و غیره محافظت می‌کند.

مدل خانگی دستگاه رسوب زدا هیدروفلو چگونه کار می‌کند؟

فناوری هیدروپت از سیگنال الکتریکی AC برای جلوگیری از تشکیل رسوبات آهکی سخت بر روی سطوح لوله‌ها و تجهیزات استفاده می‌کند.

رسوب آهک از کربنات کلسیم حل شده در آب به شکل یون‌های باردار الکتریکی تشکیل می‌شود. هنگامی که وضعیت آب تغییر می کند (دما افزایش می یابد یا فشار کاهش می یابد) آنگاه آب فوق اشباع شده و یون ها رسوب می‌کنند. ته نشینی باید در یک “مرکز هسته سازی” یا نقطه شروع رخ دهد و این امر توسط سطوح لوله‌ها و تجهیزات فراهم می‌شود. بنابراین رسوب آهک به صورت یک توده جامد سخت بر روی سطوح تشکیل می‌شود.

با فناوری هیدروپت دستگاه رسوب زدا هیدروفلو، میدان الکتریکی یون‌های باردار الکتریکی را دستکاری می‌کند و آنها را وادار به تشکیل خوشه‌ها (مجموعه‌های سست از یون‌ها) می‌کند. سپس، هنگامی که آب گرم می‌شود، این خوشه ها به عنوان مراکز هسته ای عمل می کنند و کریستال های ریز (5-50 میکرون) به صورت معلق در آب تشکیل می‌شوند. این کریستال‌ها توسط جریان آب از سیستم شسته می‌شوند و سطوح لوله ها و تجهیزات شفاف و بدون رسوب باقی می‌مانند.

مزایای مدل خانگی دستگاه‌های رسوب زدا هیدروفلو

• از رسوب آهک سخت جلوگیری می‌کند
• رسوب آهک موجود را در طول زمان کاهش می‌دهد
• باعث صرفه جویی در مصرف برق و گاز می‌شود
آسان در نصب و یکپارچه‌سازی
هزینه های جاری بسیار پایین
• بر روی هر نوع لوله مناسب است
• فناوری سبز سازگار با محیط زیست

منبع:
https://hydroflow-israel.co.il/en/avnix/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.