تاییدیه شرکت ملی گاز ایران

                 مشاهده تاییدیه                                 

 

 

تاییدیه مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی

           مشاهده تاییدیه

درباره رادین گستر سینا

شرکت رادین گستر سینا به عنوان نماینده انحصاری شرکت هیدروپت انگلستان ، با هدف ارائه روش های نوین رسوب زدایی غیر شیمیایی ، تکنولوژی هیدروپت را از انگلستان به ایران وارد نمود . با عنایت به موقعیت جغرافیایی ویژه ایران ، از دیرباز کیفیت و کمیت آب و منابع آبی مورد توجه بوده است . درصد زیادی از شهرهای ایران در حاشیه کویر قرار داشته و طبیعتاً کیفیت آب در این مناطق مطلوب نیست . رسوب و خوردگی متعاقباً با رشد صنایع گوناگون به معضلی حل نشدنی تبدیل شده است . البته هیچ مشکلی و هیچ مسئله ای بدون راه حل نیست . اما در روش های مهندسی حل یک مسئله ، سادگی روش اجرا و هزینه اجرا دو عامل تعیین کننده هستند.

ملاحظات زیست محیطی

اگر ملاحظات زیست محیطی را نیز اضافه نماییم بر پیچیدگی مسئله اضافه میگردد . محصول و تکنولوژی شرکت رادین گستر سینا پاسخی ساده و کم هزینه به مشکل بزرگ و فراگیر میباشد . پالایشگاه های نفت و گاز ، کارخانجات صنایع غذایی ، صنایع سیمان ، نیروگاه های تولید برق بخار یا سیکل ترکیبی ، قالب های مکانیکی تزریق مواد ، شرکت های آب و فاضلاب ، سیستم های تصفیه آب ، کارخانجات ریخته گری و ذوب فلزات ، کارخانجات داروسازی ، شرکت های خدماتی تأسیسات ، منازل مسکونی ، ویلاها ، استخرهای عمومی و خصوصی ، هتل ها ، مزارع صنعتی ، مراکز پرورش دام و طیور از جمله موارد کاربرد تجهیزات Hydropath میباشند.

جدیدترین تکنولوژی رسوب زدایی رادین گستر

دستگاه رسوب زدایی هیدروفلو با استفاده از جدیدترین تکنولوژی موجود در زمینه رسوب زدایی با کمک امواج رادیویی ، کاملترین دستگاه رسوب زدای جهان است.

رادین گستر سینا

رسوب زدای سفارشی

شرکت هیدروپت با افتخار قادر به تولید محصول سفارشی برای حل هر یک از مشکلات 6گانه می باشد . محصولات کاملاً ضد آب و گرد و غبار بوده و درجه حفاظت الکتریکی آنها IP68 می باشد .
مشاهده محصولات
رادین گستر سینا

رسوب زدای صنعتی

رسوب گیر یا رسوب زدای صنعتی هیدروفلو از سایز 2 اینچ به بالا طراحی و ساخته می‌شود و در کلیه کاربردهای برج‌های مسکونی و تجاری، تهویه مطبوع و صنعتی استفاده می‌شود.
مشاهده محصولات
رادین گستر سینا

رسوب زدای خانگی

رسوب گیر هیدروفلو خانگی با درجه حفاظت الکتریکی IP33 و عمر 35 سال، قادر به رفع تمامی مشکلات رسوب بوده و قابل نصب بر روی هر جنس لوله از سایز "8/3 تا سایز 2 اینچ است.
مشاهده محصولات
1200+
پروژه موفق پایان یافته
10+
سال خدمات پس از فروش
1500+
همکار فعال در کشور
16+
سال سابقه رسوب زدای هیدروفلو در ایران

داستان رادین گستر سینا

در ادامه سابقه تاسیس شرکت هیدروپت انگلستان و آغاز همکاری ما با این شرکت را خواهید دید.

1992

تاسیس شرکت Hydropath انگلستان
شرکت Hydropath انگلستان یک شرکت دانش بنیان و نوآور دستگاه رسوب زدا

2010

تاسیس شرکت رادین گستر سینا
شرکت رادین گستر سینا در سال در زمینه تامین و فروش دستگاه های رسوب زدایی تاسیس شد

2017

تقدیر از رادین گستر
تقدیر از رادین گستر سینا در سال 2017 بدلیل فروش و بازاریابی گسترده در ایران

2022

تاییدیه شرکت ملی گاز ایران

2023

تاییدیه مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی

از اعتماد شما سپاسگذاریم

همواره در تلاش هستیم تا رضایت مشتریان خود را استفاده از دستگاه های رسوب زدایی هیدروفلو بدست آوریم. تاییدیه های مشتریان ما در سربرگ های رسمی گواه این ادعاست. امیدواریم بزودی در خدمت شما باشیم.