سوالاتی که عموما کاربران در مورد رسوب زدای هیدروفلو از ما میپرسند

1. آیا رسوب گیر التراسونیک با سختی گیر مغناطیسی متفاوت است؟

بررسی های میدانی و تحقیقات انجام شده بر روی محصولات موجود در بازار تأسیسات ایران مؤید آن است که انواع سختی گیر الکترومغناطیسی یا الکتریکی موجود با تغییر نام تحت عنوان التراسونیک شاخه ی جدیدی درست کرده اند که ماهیت تکنولوژی متفاوتی با سختی گیر مغناطیسی ندارند . یک رسوب گیر التراسونیک حتما نیازمند ترانسدیوسر خاص است که باید با چسب مخصوص به بدنه لوله چسبانده شود ولی رسوب گیرهای التراسونیک موجود در بازار همان سختی گیرهای الکترونیکی با سیم پیچ یا آنتن دور لوله میباشند. سختی گیرهای آلتراسونیک همان سختی گیر ها با عملکرد مغناطیسی میباشند و نوآوری در زمینه سختی گیرهای آلتراسونیک مشاهده نمیگردد.

2. نحوه سفارش دستگاه و زمان تحویل آن چگونه است ؟

پس از دریافت درخواست كتبی مشتری و بازدید از محل توسط کارشناسان نصب و راه اندازی شرکت رادین گستر سینا و تعیین نوع دستگاه رسوب زدا پیش فاكتور با اعلام زمان تحویل صادر خواهد گردید.

3. آيا دستگاه رسوب زدای هیدروفلو برروی ذرات، براده آهن و رسوبات ناشی از خوردگی موجود در آب و جداره لوله تأثير دارد؟

خير ، فقط بر روی رسوبات گچی و آهکی موثر است و برروی ذرات، براده آهن و رسوبات ناشی از خوردگی موجود در آب و جداره لوله تأثير ندارد.

4. آيا دستگاه قابليت نصب بر روی مدار بسته و باز را دارد؟

بله. دستگاه رسوب زدای هیدروفلو قابلیت نصب روی مدار بسته و باز را دارد.

5. آيا هنگام خاموش بودن پمپ امواج منتشر میشوند؟

آری ، انتشار امواج بستگی به خاموش یا روشن بودن پمپ نداشته و در صورت وجود آب در لوله منتشر میگردد. درصورتیکه لوله فلزی باشد بدون وجود آب نیز امواج قابل انتشار میباشد .

6. تفاوت سختی گیر رزینی با رسوبزدای هیدرو فلو چیست ؟

سختی گیر رزینی با استفاده از مواد شیمیایی ،سختی آب را کاهش میدهد . یعنی یون های سختی آب نظیر کلسیم ، منیزیم ، آهن و منگنز را از آب حذف و آب سخت به آب نرم تبدیل میشود . با مراجعه به سوابق عملکردی سختی گیر رزینی مشاهده میشود که کماکان تجهیزات رسوب گرفته و نیاز به اسید شویی دارند . رسوب زدای هیدروفلو یک اصلاح گر فیزیکی مبتنی بر فرآوری فیزیکی آب با امواج رادیویی گسترده باند AM در کل مدار لوله کشی میباشد. هیدروفلو سختی گیر نیست و پس از نصب ، املاح سختی آب حذف نمیگردند و کماکان در آب موجود بوده اما سیگنال های پتنت هیدروفلو نه تنها اجازه رسوب گذاری بر روی سطوح نمیدهند بلکه رسوب زدای هیدروفلو قادر است رسوبات قدیمی را نیز باز نماید.

7. اصلاح گیر فیزیکی چیست و چه تفاوتی با سختی گیر شیمیایی دارد؟

اصلاح گرهای فیزیكی بدون استفاده از مواد شیمیایی و با استفـاده از ایجاد تغییرات در امـلاح محلول در آب بواسطه میدان های مغناطیسی و الكترومغناطیسی تمایل رسوب گذاری آب را كاهش میدهند. در این راستا عبارت هایی نظیر سختی گیر ، رسوب گیر ، رسوب زدا، ضد رسوب و … در این دسته بندی قرار میگیرند. اصلاح گرهای غیرشیمیایی یا Non Chemical Device از دیگر نام های این گروه از تجهیزات میباشد. سابقه تولید و استفاده از سختی گیر های مغناطیسی به دهه 1950 میلادی برمیگردد. سختی گیرهای شیمیایی با استفاده از مواد شیمیایی که با املاح سختی آب واکنش میدهند آنها را حذف مینمایند و آب سخت تبدیل به آب نرم میگردد که تمایل رسوب گذاری آن کمتر است.

8. آیا رسوب زدای هیدروفلو همان سختی گیر مغناطیسی است؟

خیر، رسوب زدای هیدروفلو به هیچ عنوان ساختار مغناطیسی و الکترومغناطیسی ندارد و تکنولوژی پیشرفته آن تحت پتنت هیدروپت (Hydropath) انگلستان میباشد . رسوب زدای هیدروفلو برای اولین بار در دنیا به روش فرآوری ، آب را با امواج رادیویی ابداع نمود . مخترع این تکنولوژی پروفسور استیفانی میباشند و تا به امروز دانش فنی هیدروفلو در انحصار شرکت هیدروپت با نمایندگی رادین گستر سینا در ایران میباشد.

9. آيا امواج منتشره از دستگاه رسوب زدا قابل رويت میباشند؟

آري ، توسط دستگاه اسيلوسكوپ امواج در فواصل مختلف از محل نصب قابل رويت و اندازه گيری میباشد.

10. عمر رسوب زدای هیدروفلو چقدر است و آیا نیاز به نگهداری دارد ؟

رسوب زدای هیدروفلو ساخت انگلستان میباشد و دستگاههای خانگی عمری بیش از 35 سال دارند و نیاز به هیچگونه سرویس و نگهداری ندارند.

11. آیا جنس لوله رسوب زدای هیدروفلو مهم است ؟

خیر ، رسوب زدای هیدروفلو بر روی هر نوع لوله فلزی و غیر فلزی اعم از GRP – FRP – PP – PEX و … و حتی عایق حرارتی لوله بدون هیچگونه افت راندمان عملکرد طبیعی خود را دارد.

12. آیا امواج رادیویی رسوب زدای هیدروفلو و سیگنال های ارسالی تاثیری بر تجهیزات الکتریکی دیگر ندارد؟

خیر ، امواج رادیویی دارای استانداردهای مرتبط میباشد و هیچگونه تداخل با دستگاههای اندازه گیری ،سیستم های کنترلی plc یا غیره ، سیستم های ناوبری و رادار ،تجهیزات پزشکی و ……. ندارد .

13. آیا امواج رادیویی ضرری برای انسان دارد ؟

خیر ، سیگنال های تولید شده توسط رسوب زدای هیدروفلو تنها در داخل آب منتشر میگردد . این سیگنال ها از نوع موج رادیویی با فرکانس 100 الی 200 کیلو هرتز با توان بسیار پایین میباشد که مورد تایید استانداردهای بین المللی و اروپایی شامل voltage Directive low میباشد و هیچگونه ضرری برای انسان ندارد . آب در تماس با سیگنال های ارسالی نیز در تماس با بدن ضرری ندارد .

14. آیا رسوب زدای هیدروفلو آب را تصفیه میکند؟

خیر ، رسوب زدای هیدروفلو به هیچ وجه ترکیبات شیمیایی آب را تغییر نمیدهد و بنابراین نمیتواند جایگزین سیستم های تصفیه آب باشد . برای سالم سازی آب و حذف فلزات سنگین ، املاح مدنی ، نیتریت ، میکروبها و ویروسها شما نیاز به دستگاه تصفیه خانگی دارید .

ثبت اطلاعات برای تماس مشاوران رادین گستر سینا

    همچنان به کمک نیاز دارید؟

    کارشناسان ما از طریق چت آنلاین داخل سایت در سریع ترین زمان ممکن به سوالات شما پاسخ خواهند داد. در صورتیکه همکاران ما آنلاین نبودند با ثبت شماره تماس و نام خود حداکثر تا 12ساعت بعد منتظر تماس همکاران ما باشید.

    شبکه های اجتماعی

    همکاران ما پاسخگوی سوالات شما در خصوص دستگاه رسوب زدای هیدروفلو در شبکه های اجتماعی اینستاگرامبه آدرس @hydroflowiran هستند.

    ایمیل

    شما میتوانید از طریق آدرس ایمیل info@rgspath.com مستندات و سوالات خود را در مورد رسوب زدای هیدروفلو با ما در میان بگذارید.

    تماس تلفنی

    برای دریافت اطلاعات محصول میتوانید با شماره های 88527779 - 88527811 تماس حاصل نمایید. کارشناسان ما با کمال صبر ، حوصله و صداقت پاسخگوی شما خواهند بود.