رسوب زدای هیدروفلو خانگی

رسوب زدای هیدروفلو خانگی در 4 سری توسط شرکت هیدروپت انگلستان تولید می شود. رسوبات کلسیم و منیزیم در زندگی روزمره معضلاتی از جمله افت فشار و دبی آب، افت دمای آب عدم کارایی پکیج‌های گرمایشی و آبگرمکن‌های خانگی، رسوبگذاری در ماشین لباسشویی و ظرفشویی، گرفتگی شیر آلات و مدار لوله‌کشی، ایجاد شوره‌های آهکی روی ظروف و سینک آب و گرفتگی فیلتر ساید بای ساید ایجاد می‌نماید و رسوب گیر هیدروفلو با درجه حفاظت الکتریکی IP33 و عمر 35 سال، قادر به رفع تمامی مشکلات رسوب بوده و قابل نصب بر روی هر جنس لوله از سایز “3/8 تا سایز 2 اینچ است.

علاوه بر کارایی دستگاه های رسوبزدا برای رفع معضل رسوب در منزل مسکونی و تجهیزات آبگرمکن ، شیرآلات و… میتوان به برطرف کردن این مشکل بزرگ ( مشکل رسوب) در تجهیزات استخر، سونا و جکوزی خانگی اشاره کرد. در مجتمع های مسکونی ، در واحدهای کوچک ، در داخل حمام ها برای جکوزی های کوچک هم میتوان از دستگاه های رسوبزدا با امواج رادیویی استفاده کرد.

با نصب دستگاه رسوبزدا با امواج رادیویی در برابر رسوبات آهکی در خطوط لوله کشی و سطوح استخر و جکوزی از زبری بدنه استخر، سونا و جکوزی منزل خود جلوگیری کنید.

رسوبات آهکی میتوانند باعث ایجاد مشکل عمده ای در تاسیسات منازل شما گردند در پی ایجاد این مشکل جهت رفع انسداد لوله کشی نیاز به تعویض تجهیزات و افزایش هزینه ها دارید.

تجربه چندین ساله نشان داده است که استفاده از دستگاه های رسوب زدا با امواج رادیویی هیدروفلو میتواند به شما در رفع معضل رسوب ، افزایش راندمان گرمایشی و زیبایی ظاهری استخر و جکوزی شما کمک کند. دستگاه رسوب زدای هیدروفلو S-38 جز قوی ترین و موثرترین دستگاه سری خانگی است.

رسوب زدای هیدروفلو HS-38

دستگاه رسوب زدای هیدروفلو مدل HS-38 دستگاه سری خانگی و بسیار پرکاربرد است

رسوب زدای هیدروفلو HS-40

دستگاه رسوب زدای هیدروفلو مدل HS-40 دستگاه سری خانگی و بسیار پرکاربرد است

رسوب زدای هیدروفلو k-40

دستگاه رسوب زدای هیدروفلو مدل K-40 جز محبوب ترین و کاربردی ترین دستگاه سری خانگی است

رسوب زدای هیدروفلو S-38

دستگاه رسوب زدای هیدروفلو S-38 جز قوی ترین و موثرترین دستگاه سری خانگی است