صرفه‌جویی بلادرنگ در هزینه‌های شهرداری‌ها با دستگاه‌های رسوب زدا هیدروفلو

4 آبان, 1400
رسوب زدا هیدروفلو,رسوبزدا,

رسوب زدا هیدروفلو باعث صرفه جویی بلادرنگ 23202 دلاری برای شهرداری هنگ کنگ می‌شود


سیستم رسوب زدا هیدروفلو در بخش‌های مختلف، از کارخانه پوشاک گرفته تا پمپ بنزین، تصفیه کامل و بی نقصی را برای آب مصرفی ارائه می‌دهد.
ما در این نوشتار روی ساختمان‌های دولتی تمرکز می‌کنیم. سیستم رسوب زدا هیدروفلو در انواع ساختمان‌های دولتی برای صرفه جویی و کاهش هزینه‌های انرژی استفاده می‌شود.

 

در اینجا یک مورد آزمایشی اخیر در شهرداری شهر هنگ کنگ را بررسی می‌کنیم.

عملکرد سیستم خنک کننده آب دریا با 23202 دلار صرفه جویی بلادرنگ، 17.3٪ بهبود یافته‌است. رسوب زیستی کاهش یافت و COP بهبود یافت.
برج‌های خنک کننده در طیف وسیعی از کاربردها حیاتی هستند، از تهویه مطبوع در ساختمان‌های مسکونی یا تجاری گرفته تا خنک کننده در مقیاس بزرگ در صنایع سنگین و تولید برق.

برج‌های خنک کننده از مشکلات متعددی رنج می‌برند که سیستم رسوب زدا هیدروفلو می‌تواند آنها را برطرف کند. یکی از مشکلات اصلی، رسوب آهک در مبدل‌های حرارتی است که راندمان خنک کننده را کاهش می‌دهد و نیاز به هزینه‌های تعمیر و نگهداری مداوم دارد. علاوه بر این، ممکن است مشکلاتی در خود برج، یا به دلیل رسوب آهک یا به دلیل رشد باکتری یا جلبک وجود داشته باشد.

تصفیه با دستگاه سختی گیر آب هیدروفلو می‌تواند از تشکیل رسوب سخت در مبدل حرارتی و برج جلوگیری کند و رسوب زیستی را کاهش دهد. تصفیه‌ی آب با این روش اجازه می‌دهد تا عملیات با تصفیه شیمیایی کمتر (یا صفر) و چرخه‌های غلظت بالاتر، هزینه‌های صرف شده برای فاضلاب، تخلیه و همچنین تصفیه شیمیایی را کاهش دهد.

 

منبع:
https://hydropath.com/hydroflow-makes-real-time-savings-23202-for-city-hall-hong-kong/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.