تمیزی و شفافیت آب استخر با سیستم رسوب زدا هیدروفلو

24 مهر, 1400

نتایج چشمگیر و شفافیت واقعی در استخر در Realto، ایتالیا با سیستم رسوب زدا هیدروفلو


لیگوریا به عنوان ریویرای ایتالیا شناخته می‌شود. مکانی که بازدیدکنندگان از سواحل شنی طولانی، آن زرق و برق بی نظیر ایتالیایی، پیاده روی در تپه‌ها و کوه‌ها و گشت و گذار در طبیعت لذت می‌برند. صاحبان B & B در Ligure می‌خواستند تغییراتی در نگهداری استخر خود ایجاد کنند. آنها به دلایل زیست محیطی و کاهش تاثیر مخرب آب حاوی کلر بر روی پوست شناگران می‌خواستند دوز مواد شیمیایی را کاهش دهند. سیستم رسوب زدا هیدروفلو سری K-40 قبل از پمپ گردش مجدد نصب شد. این باعث لختگی جهت افزایش فرایند فیلتراسیون می‌شود. هدف، از بین بردن بایوفیلم با کاهش دوز کلر است. حفظ شفافیت آب نیز مهم بود.

نتایج عالی

• پمپ گردش مجدد در فواصل زمانی معکوس می‌شود. 8 ساعت در 24 ساعت شبانه روز.
• استفاده از تمام مواد شیمیایی متوقف شد. پس از پنج روز استخر در همان وضعیت بود.
• از بین رفتن خزه و جلبک، لجن، باکتری و بوی ناخوشایند کلر.
• پس از 10 روز شفافیت و وضوح آب بسیار بهبود یافته است، مخصوصا هنگامی که استخر در شب توسط چراغ‌ها روشن می‌شود، شفافیت آب قابل توجه است.
• مشتری به تاثیر مثبت آب بر روی پوست اشاره کرد. عدم قرمزی چشم به دلیل کلرامین اضافی. به جز دوزهای دوره‌ای هر 15 روز، نیازی به مواد شیمیایی نبود.

رسوب زدا هیدروفلو مدل K-40 برای بهبود کیفیت آب استخرها، وان‌های داغ و اسپا طراحی شده‌است. این با ویژگی‌های آب و حوضچه‌های تزئیتی به خوبی عمل می‌کند.

بیشتر بخوانید:   رسوبزدایی جلبکها توسط رسوبزدا هیدروفلو

 

کاهش سطح باکتری‌ها و بهبود فیلتراسیون، منجر به شفافیت بیشتر و دلپذیر شدن آب می‌شود.

استفاده از دستگاه رسوبزدا هیدروفلو مدل K-40 بدلیل جرای آسان‌تر و ارزان‌تر منجر به کاهش عملیات تعمیر و نگهداری می‌شود. استفاده از آن با کاهش سوزش پوست و چشم و نبود بوی نامطبوع ناشی از مصرف کلر، باعث تجربه‌ای خوشایندتر برای شناگران می‌شود. دستگاه رسوبزدا هیدروفلو مدل K-40 به فرایند فیلتراسیون برای کاهش کدورت و کاهش شستشوی معکوس کمک می‌کند.

مقاوم سازی آسان. به طور کلی آن را بر روی لوله ورودی به پمپ و قبل از فیلتر قرار دهید. این دستگاه قابل نصب بر روی انواع مترایال لوله و مناسب برای اندازه لوله تا 63 میلی متر بدون نیاز به لوله کشی است.

دستگاه رسوب زدا هیدروفلو ساده و با توان 1.2 وات با مصرف برق کم است.

واحدهای مختلف رسوبزدا هیدروفلو در سرتاسر جهان بر روی چندین برنامه کار می‌کنند. از دیگهای ترکیبی گرفته تا برج‌های خنک کننده، از خانه گرفته تا بیمارستان، از مخازن ماهی گرفته تا کارخانه‌ها، از تولید چیپس سیب زمینی گرفته تا چیپس سیلیکون. از کندانسورها تا آشپزخانه، از کارخانه‌های فولادسازی تا استروویت، از آکواریوم گرفته تا کشاورزی، از برج‌های خنک کننده گرفته تا ساختمان‌های مسکونی.

منبع:

https://hydropath.com/clarity-in-swimming-pool-with-hydroflow/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!