رسوب زدا هیدروفلو در باغ وحش لونارت فرانسه

21 شهریور, 1400
رسوب زدا هیدروفلو در باغ وحش لونارت فرانسه

سه هفته پس از نصب دستگاه رسوب زدا هیدروفلو مشکلات ناپدید شدند

رسوب زدا هیدروفلو بهترین گزینه برای حفظ حیات زیست در باغ وحش لونارت فرانسه. ایبیس پرنده زیبایی است. با این حال، در باغ وحش لونارت در فرانسه، منطقه استخر ایبیس با مشکلات کیفیت آب روبرو بود. بیشتر به دلیل فضولات پرندگان، آب “بوی غیر قابل تحمل” می‌داد. مقدار زیادی رسوبات زیستی و جلبک نیز وجود داشت که نیاز به تمیز کردن فیلتر به صورت روزانه داشت.

برای تیم نگهداری باغ وحش، دو چالش اصلی حفظ فیلتراسیون کارآمد آب و پایین نگه داشتن تعداد باکتری‌ها بدون افزودن کلر زیاد بود.
سه هفته پس از نصب دستگاه رسوب زدا مشکلات ناپدید شدند.
فیلتر دیگر مسدود نمی‌شود و آب شفاف است. هنوز لازم است که هر روز فیلتر ماسه‌ای را تمیز کنند، اما دیگر لازم نیست هر هفته استخر را به طور کامل تخلیه کنند. بوها، یعنی “بوی غیرقابل تحمل” کاملاً از بین رفته است و دیگر رشد بیوفیلم یا رسوبات زیستی و جلبک وجود ندارد.
دستگاه رسوب زدا هیدروفلو از لخته شدن غیر شیمیایی برای کمک به کارکرد مؤثرتر فیلترهای موجود استفاده می‌کند. آب شفاف‌تر و تمیز کردن خود فیلتر آسان‌تر می‌شود. این بدان معناست که میزان آب هدر رفته در شستشوی معکوس و انرژی و مواد شیمیایی مورد استفاده برای گرمایش و تصفیه آن می‌تواند به طرز چشمگیری کاهش یابد.

منبع:
https://hydropath.com/three-weeks-after-hydroflow-installation-the-problems-disappeared/

بیشتر بخوانید:   اثرات شگفت انگیز رسوبزدا هیدروفلو روی دیگ بخار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *