نقش سیستم رسوب زدا هیدروفلو در موفقیت صنایع غذایی

17 مهر, 1400

سیستم رسوب زدا هیدروفلو موفقیت دلچسبی را برای تولید کننده غذا به ارمغان می‌آورد


سیستم رسوب زدا هیدروفلو روشی بدون استفاده از مواد شیمیایی را برای از بین بردن رسوبات آهکی موجود و جدید و همینطور بایوفیلم ارائه می‌دهد.

پس از یک دوره 180 روزه آزمایشی با نظارت مداوم، نشان داده شد که رسوب زدا هیدروفلو بار باکتری‌ها را از 12000 CFU به 500 CFU کاهش می‌دهد. پس از نصب رسوبزدا هیدروفلو i-160، امکان کاهش بیوسیدها، مواد ضد خوردگی و ضد اسکالانت فراهم شده‌است.

مشتری مستقر در ایتالیا در تولید محصولات مشتق شده از نشاسته ذرت پیشرو جهان است. در این فرایند از برج‌های خنک کننده تبخیری با مدارهای اولیه و ثانویه برای خنک سازی تجهیزات مانند کمپرسور و توربین استفاده می‌شود. مدارها با دوز شیمیایی تمیز می‌شوند. به منظور رعایت مقررات زیست محیطی، مشتری می‌خواست مصرف مواد شیمیایی و همچنین زمان مراقت و نگهداری را کاهش دهد.

مانند همه صنایع، صنایع غذایی نیز نیاز به مدیریت دقیق سیستم‌های آب دارند و لازم است که آنها از رسوبات آهکی و بایوفیلم دور باشند تا کارایی مطلوب خود را حفظ کنند. با تولید غذا، محدودیت اضافی در میزان تصفیه شیمیایی که می‌توان به آب اضافه کرد وجود دارد.

دستگاه الکترونیکی رسوب زدا هیدروفلو روشی بدون استفاده از مواد شیمیایی برای از بین بردن رسوبات آهکی موجود و جدید و همچنین بایوفیلم ارائه می‌دهد. برخلاف نرم کننده‌های آب هیچ گونه هزینه‌ای برای پر کردن مجدد وجود ندارد و دیگهای بخار می‌توانند بدون مشکل سختی آب کار کنند.
نصب ساده است. نیازی به اصلاح سیستم نیست. دستگاه رسوبزدا هیدروفلو 24 ساعت بدون نیاز به تعمیر و نگهداری کار می‌کند. حداکثر عملکرد بدون توجه به توان.

بیشتر بخوانید:   رسوب زدا هیدروفلو در کارخانه خودروسازی ژاپن

منبع:
https://hydropath.com/hydroflow-brings-sweet-success-to-food-producer/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *