ویژگی منحصر بفرد دستگاه‌های رسوب زدا هیدروفلو

22 فروردین, 1401

تفاوت رسوب زدا هیدروفلو با سایر دستگاه‌های رسوب زدای فیزیکی آب

برای دستیابی به رسوب زدایی فیزیکی موفق آب، ضروری است که توان ورودی موثری وجود داشته باشد. رسوب ردا هیدروفلو با استفاده از فناوری خود، این توان ورودی را ارائه می‌دهد.

 

این به چه معناست؟

بر خلاف سایر فناوری‌های رسوب زدای فیزیکی آب، دستگاه رسوب زدا هیدروفلو، فناوری هیدروپت را ارائه می‌کند. طراحی منحصربه‌فردی که سیگنالی را القا می‌کند که می‌تواند به طور مداوم در محلول مایع کل سیستم پیمایش کند. هیچ فناوری دیگری با این برابری نکرده است!

رسوب زدا هیدروفلو سیگنال الکتریکی ± 150 کیلوهرتز را به هر لوله آبی که روی آن نصب شده‌است (فلزی یا PVC) القا می‌کند. القای الکتریکی توسط یک مبدل ویژه متصل به حلقه‌ای از فریت‌ها انجام می‌شود. همانطور که یک سیم الکتریکی جریان را از نقطه A به B منتقل می‌کند، آب داخل لوله به عنوان یک رسانا عمل می‌کند و سیگنال الکتریکی القایی را در کل سیستم آب منتقل می‌کند. امواج سینوسی نوسانی سیگنال AC القایی باعث می‌شود یون‌های دارای بار مثبت و منفی خوشه‌های معلق در آب تشکیل دهند و از چسبیدن آنها به سطوح ناهموار جلوگیری کنند.

آزمایش‌ها نشان می‌دهند که در مقایسه با سایر فناوری‌ها، فناوری هیدروپت به طور قابل توجهی کارآمدتر است. در واقع، مطالعات نشان می‌دهد که فناوری هیدروپت، 10000 برابر موثرتر از آهنرباها، روکش سیمی و سایر محصولات رسوب زدای آب است.

رسوب زداهای فیزیکی دیگر مانند روکش سیمی، فقط در موضع و موقعیت خود و در حالی که آب جاری است (که فقط 2 درصد مواقع اینطور است) رسوب زدایی می‌کنند. با فناوری فریت رسوب زدا هیدروفلو، دستگاه‌های ما به صورت 24 ساعته و 7 روز هفته در سراسر سیستم آب، چه آب جاری باشد یا خیر، کار می‌کند.

 

منبع:
https://hydroflowcanada.com/2013/08/13/the-hydropath-difference/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.