رسوب زدا هیدروفلو در محافظت از چشمه‌های آب گرم مناطق توریستی

11 مهر, 1400

سیستم رسوب زدا هیدروفلو از چشمه‌های آب گرم زیرزمینی طبیعی آپارتمان‌های لاکچری محافظت می‌کند

در این نوشتار چگونگی محافظت از آبهای زیر زمینی و چشمه‌های آب گرم مناطق توریستی را توسط سیستم رسوب زدا هیدروفلو مختصرا توضیح می‌دهیم.

تامسویی یک منطقه کوچک در نزدیکی تایپه تایوان است که به خاطر چشمه‌های آب گرم زیرزمینی مشهور است. همچنین یک مکان عالی برای یک عقب نشینی کوتاه از کلان شهر شلوغ تایپه است. این ساختمان آپارتمانی مجلل به نام افق اقیانوس تایپه با نمای 360 درجه از چشم انداز کوه و رودخانه تامسوی دارای استخرهای آب گرم روی سقف است.

سختی آب زیرزمینی بالای 400ppm است.

در نوامبر 2017 و ژوئن 2018 بیش از 30 دستگاه رسوب زدا هیدروفلو برای جلوگیری و کاهش پوسته پوسته شدن و رسوب آهک نصب شده‌است و حفاظت را در تمام سیستم‌های لوله کشی، چاه‌های چشمه آب گرم و پمپ‌های غوطه ور ارائه می‌دهد. سیستم رسوبزدا هیدروفلو همچنین برای بهبود فیلتراسیون و کنترل رسوب زیستی در استخرهای آبگرم، جکوزی و استخرها نصب شد.

با نصب واحدهای سختی گیر هیدروفلو تعمیر و نگهداری و فرکانس تمیز کردن منظم افزایش یافته‌است زیرا رسوبات نرم در سیستم در جریان آب شسته می‌شود. شمارش باکتری‌ها در استخرها و جکوزی در محدوده مقررات دولتی (کمتر از 500 cfu) است. هزینه تعمیر و نگهداری معمولاً بسته به محل سایت و عمق چاه 50 درصد کاهش می‌یابد.

منبع:
https://hydropath.com/hydroflow-protects-natural-underground-hot-water-spring-luxury-apartments/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.