تاثیرات امواج رادیویی دستگاه رسوب زدا هیدروفلو در موتورخانه‌های حرارتی

9 اسفند, 1400
رسوب زدا هیدروفلو,رسوب زدای هیدروفلو

دستگاه رسوب زدا هیدروفلو و استفاده از آن در موتورخانه‌ها


در اینجا لزوم استفاده از دستگاه رسوب زدا هیدروفلو را برای صرفه‌جویی در مصرف انرژی و بالا بردن راندمان موتورخانه‌ها بررسی می‌کنیم.

بیشتر بدانید:

تاثیر امواج رادیویی دستگاه رسوب زدای هیدروفلو بر مدار استخر

موتورخانه چیست؟

موتورخانه قلب تپنده یک ساختمان است. موتورخانه‌ها شامل دیگ‌های گرمایشی، دیگ‌های ابگرم مصرفی، چیلر ها و مینی چیلرها و سایر تجهیزات می‌باشند. در گذشته‌های دور موتورخانه‌ها در پایین‌ترین طبقه ساختمان‌ها قرار داشتند اما با ورود مدارهای چیلر و مینی چیلر ها، پشت بام‌ها هم محل‌های مناسبی برای قرارگیری موتورخانه‌ها شده‌اند.

موتورخانه‌ها دارای چند بخش اصلی میباشند که میتوان به مدارهای موجود در داخل موتورخانه اشاره کرد. از نظر درجه اهمیت تمام اجزای تشکیل دهنده موتورخانه درای اهمیت میباشند اما مهم‌ترین بخشی که برای مشتریان مصرف کننده موتورخانه بسیار حائز اهمیت میباشد گرمایش و آبگرم مصرفی موتورخانه است.

اگر مدار گرمایش یا مدار ابگرم مصرفی دچار رسوب شود مشکلات زیادی را برای ساکنان ایجاد میکند.
با رسوب گرفتگی میزان گرمایش شوفاژ ها کاهش پیدا میکند و ناچار به استفاده بیش از حد انرژی میشویم همچنین اگر میزان افزایش رسوب در مدار آبگرم مصرفی زیاد شود فشار اب و نیز گرمایش اب در طبقات بالا به مشکل میخورد و گاها دیگر پمپ های اب هم پاسخگو نمیباشند و در این مشکل نقشی را جهت بهبود شرایط ایفا نمیکنند.

این جمله معروف پیشگیری بهتر از درمان است همیشه راه گشا میباشد.
پس از ساخت یک سازه میتوان با نصب دستگاه‌های رسوب زدا هیدروفلو از بروز هرگونه رسوب و نشست رسوب در مدارها پیشگیری کرد.
این بدان معنی نمیباشد که اگر دچار مشکل رسوب شده‌اید دیگر راه حلی برای شما وجود ندارد بلکه با کمک تیم تخصصی رادین گستر سینا شما میتوانید با طی مقدار زمان کوتاهی این مشکل را برطرف نمایید.

در ساختمان های چند ساله‌ای که راه حلی برای مشکل رسوب پیدا نکرده‌اند تیم تخصصی رادین گستر سینا آزمایشاتی را به عمل آورده‌است که نتایج آن پس از نصب دستگاه‌های رسوب زدا هیدروفلو با امواج رادیویی به شرح زیر میباشد:

  • کاهش مصرف انرژی بین 10% تا 40%
  • کاهش مصرف برق بین 5% تا 10%
  • حذف پساب ( آب نمک) سختی گیرهای رزینی 100%
  • کاهش اسیدشویی بویلر ها و مبدل های حرارتی و پساب های مربوطه 80% تا 100%

نتایج به دست آمده پس از نصب دستگاه رسوب زدا هیدروفلو گویای این امر میباشد که حتی راه‌های درمان هم برای رفع مشکل وجود دارد.

تیم فنی و مهندسی رادین گستر سینا با شعار برای هر دردی درمانی وجود دارد آماده ارائه خدمات، مشاوره و پشتیبانی شما عزیزان میباشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.