رسوب زدا هیدروفلو در شرکت الکترونیک افزارآزما | برج های خنک کن

رسوب زدا هیدروفلو در شرکت الکترونیک افزارآزما

رسوب زدا هیدروفلو در شرکت الکترونیک افزارآزما

نصب رسوب زدای هیدروفلو برج خنک کن شرکت الکترونیک افزارآزما

شرکت الکترونیک افزارآزما واقع در شهرک صنعتی هشتگرد، در سال ۱۳۵۹ توسط گروهی از فارغ التحصیلان رشته برق و الکترونیک دانشگاه صنعتی شریف تأسیس و مشغول به طراحی و تولید انواع دستگاه‌های اندازه گیری الکترونیکی یا کنتور برق با کیفیتی مطابق با استانداردهای بین المللی هستند. در بخش برجهای خنک کن این شرکت از رسوبزدا هیدروفلو استفاده شده است که در ادامه دلیل و نحوه عملکرد این سیستم رسوب زدا را برایتان شرح می‌دهیم.
سیستم خنک کاری دستگاه‌های تزریق پلاستیک به صورت تلفیق مدار بسته و مدار باز است. مدار بسته خنک کاری شامل مبدل‌های روغن، مدار خنک کاری قالب‌ها و مبدل صفحه‌ای است. مدار باز شامل مبدل صفحه‌ای، پمپ‌های سیرکولاسیون و برج‌های خنک کن فایبر گلاس است .
رسوب در بخش برج‌ خنک کن و مبدل صفحه‌ای (سمت مدار باز) مشکلات افزایش دمای آب در مدار ثانویه یا بسته را ایجاد می‌کرده است که بر روی عملکرد دمای روغن مبدل هیدرولیک و کاهش کیفیت محصولات اثر منفی داشته است .
در سال 1394 جهت جلوگیری از تشکیل رسوب و رسوبزدایی در برج خنک کن و مبدل‌های هیدرولیک، مدار قالبگرد دستگاه‌های تزریق پلاستیک کنتورهای هوشمند، مدار لوله کشی و پمپ سیرکولاسیون، یک دستگاه رسوبزدای الكترونیكی هیدروپت انگلستان سری HydroFlow مدل K-40 بر روی لوله “2ورودی مبدل خریداری و نصب گردید .
رسوبزدای هیدروفلو دارای قابلیت باز نمودن رسوبات قدیمی و قبلی نیز است که برای کنترل رسوبات باز شده می‌بایست زیر آب زنی طبق برنامه مدون انجام گردد. مبدل‌های صفحه‌ای با توجه به ساختار فیزیکی و هندسی مبدل نسبت به قطعات جدا شده رسوب بسیار حساس است و عدم کنترل رسوبات با ابعاد میلیمتری می‌تواند منجر به مسدود شدن مبدل گردد.
با ارائه راهکارهای بهره برداری پس از نصب رسوبزدا هیدروفلو شرکت رادین گستر سینا موفق به حل معضل رسوب در مدار برج خنک کن و مبدل گردیده و نامه تائیدیه رضایتمندی مشتری در تاریخ 18/05/95 از شرکت الکترونیک افزار آزما اخذ گردید .

error: Content is protected !!