بررسی اجمالی دستگاه رسوب زدا هیدروفلو مدل HS-38

29 مهر, 1400
HS-38,

دستگاه رسوب زدا هیدروفلو مدل HS-38

رسوب آهکی میتواند یک مشکل عمده در مناطق دارای آب سنگین باشد. آب سنگین باعث انسداد، نیاز به تعویض تجهیزات و کاهش راندمان گرمایش و در نتیجه افزایش هزینه می‌شود. فقط 0.8 میلی متر سنگ آهک می‌تواند راندمان گرمایش را تا 10٪ کاهش دهد. مشاهدات نشان داده‌است که استفاده از دستگاه رسوب زدا هیدروفلو مدل HS-38 ممکن است در طول زمان منجر به کاهش سطح آهکی سخت تشکیل شده روی سطوح گرم كننده شود. رسوب آهک کمتر به معنای کارایی بیشتر است.

دستگاه رسوب زدا هیدروفلو مدل HS-38 که اولین بار در انگلستان در سال 1992 توسعه یافت، نشان دهنده اوج محافظت در برابر آهک بصورت خانگی است.

دستگاه هیدروفلو مدل HS-38 با طراحی خلاقانه و سیگنال الکترونیکی منحصر به فرد خود برای نصب در خانه‌های حداکثر چهار اتاق خوابه مناسب است و می‌تواند از دیگهای بخار ترکیبی و همچنین سیلندرهای تهویه و بدون خروجی محافظت کند.

دستگاه هیدروفلو مدل HS-38 برای محافظت در برابر رسوبات سخت آهکی در خطوط لوله خانگی و روی عناصر گرمایش و سطوح، برای محافظت از وسایلی مانند ماشین ظرفشویی و ماشین‌های لباسشویی و تمیز کردن شیرآلات، سینک‌ها و وان‌های آغشته به آهک طراحی شده‌است.

 

منبع:
https://hydropath.com/hs38/

بیشتر بخوانید:   قهوه نوشیدنی محبوب؛ رسوبزدایی با دستگاه رسوبزدا هیدروفلوی خانگی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!