تردیدی در مورد عملکرد فوق‌العاده سیستم رسوب زدا هیدروفلو وجود ندارد

21 مهر, 1400

تردیدها در مورد عملکرد سیستم رسوب زدا هیدروفلو برطرف شد

مدیر و مالک هتل پلازا در آنتورپ بلژیک می‌گوید “خطر آلودگی بیولوژیکی مانند لژیونلا با سیستم آب پاک بسیار کاهش می‌یابد. تردیدهای من در مورد عملکرد دستگاه رسوب زدا هیدروفلو برطرف شد و من 100٪ به این سیستم اعتماد کردم “.

در هتل پر زرق و برق 81 خوابه پلازا در آنتورپ، پس از نصب سیستم رسوب زدا هیدروفلو مدل صنعتی i-60، مبدل حرارتی 20 ساله از رسوبات پاک شد.

مدیر، بسیاری از سیستم‌های نرم کننده مختلف آب را در نظر داشت اما تصمیم گرفت شجاع باشد و رویکردی غیر شیمیایی را آزمایش کند. علی رغم “شک و تردید اولیه” او اکنون “100٪ به رسوبزدا هیدروفلو اطمینان دارد”

سیستم‌های تهویه مطبوع اغلب به دلیل تجمع سنگ آهک سخت دچار مشکل می‌شوند. این امر منجر به انسداد لوله‌ها، خرابی پمپ‌ها و سوپاپ‌ها و در نتیجه افزایش هزینه‌های انرژی می‌شود. آهک، هزینه‌های نگهداری و مراقبت را نیز افزایش می‌دهد.

 

برای مقابله با آهک نیازی به مواد شیمیایی ندارید. همانطور که مارتین گوتالز، مدیر و مالک هتل کشف کرد، راه حل‌های سازگار با محیط زیست بهتری وجود دارد.
سیستم رسوبزدا الکترونیکی هیدروفلو روشی بدون استفاده از مواد شیمیایی را برای از بین بردن آهک‌های موجود و جدید ارائه می‌دهد. یک جایگزین واقعی برای نرم کننده‌های آب.

یک دستگاه رسوبزدا هیدروفلو می‌تواند کل سیستم را با سیگنال منحصر به فرد خوشه‌ای پوشش دهد. این سیگنال از طریق شبکه لوله کشی که خدمات گرم و سرد را تأمین می‌کند، حرکت می‌کند. رسوبزدا هیدروفلو از دوش، شیرآلات و اتصالات و همچنین سیلندرها، دیگهای بخار و مبدلهای حرارتی محافظت می‌کند و بدین ترتیب تمیز کردن آنها راحت‌تر می‌شود.

بیشتر بخوانید:   آزمایش رسوبزدایی در مبدل‌های حرارتی با رسوبزدای هیدروفلو

سیستم رسوب زدا هیدروفلو در اطراف لوله قرار می‌گیرد، بنابراین بسیار راحت می‌توان آن را به صورت یکپارچه قرار داد. برای اطلاع از جزئیات بیشتر با ما در تماس باشید.

 

منبع:
https://hydropath.com/my-doubts-about-the-functioning-of-the-hydroflow-were-dispelled-and-i-was-confident-100/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!