صرفه جویی چشم گیر در کارخانه فاضلاب با دستگاه رسوب زدا هیدروفلو

16 مهر, 1400

گزارش شخص ثالث نشان می‌دهد سیستم رسوب زدا هیدروفلو، 4000 دلار در ماه برای کارخانه فاضلاب صرفه جویی بعمل آورده‌است


سال گذشته دستگاه رسوب زدا هیدروفلو برنده جایزه WEF برای بهترین فناوری نوآورانه شد.

گزارشی در 12 اکتبر 2018 منتشر شد. هدف اصلی آن تأیید صحت بصورت مستقل بود. به ویژه برای تأیید اثربخشی فناوری هیدروپات در رسوبات استروویت. این برنامه بر تعیین تغییرات پوسته پوسته شدن استروویت قبل و بعد از نصب دستگاه رسوب زدا هیدروفلو i range متمرکز است.

محل آزمایش در کارخانه تصفیه آب J.P Messerly بود که به شهر آگوستا ایالات متحده خدمت می‌کند و در حال حاضر جریان آب متوسط 20 میلی گرم در روز را پاکسازی می‌کند.

دوره آزمایشی بین سپتامبر 2017 و مارس 2018 بود. از سپتامبر تمامی ضد اسکالانت به صفر کاهش یافت. یک دستگاه رسوبزدا هیدروفلو مدل i160 بر روی خط تغذیه لجن با قطر شش اینچ نصب شد.

پس از نصب رسوب زدا هیدروفلو، مهمترین یافته‌ها حذف همه مواد شیمیایی ضد اسکالانت بود. این به تنهایی باعث صرفه جویی 4000 دلار در ماه شده‌است. ROI محاسبه شده تنها برای مواد شیمیایی کمتر از هشت ماه است. این محاسبه شامل پس انداز و مزایا نمی‌شود. کاهش نگهداری و مراقبت، به حداقل رساندن زمان خرابی فرایند و عمر بیشتر تجهیزات از جمله صرفه جویی‌ها است.
برای اطلاعات کامل فنی و پشتیبانی در استفاده از دستگاه تصفیه آب هیدروفلو در صنعت فاضلاب و گزارش کامل لطفاً از طریق اطلاعات تماس با ما در ارتباط باشید.

منبع:
https://hydropath.com/third-party-report-reveals-4000-a-month-savings-with-hydroflow-for-wastewater-plant/

بیشتر بخوانید:   رسوب زدای هیدروفلو یک برنامه تصفیه برای رسوب موجود در خط لوله

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *