دستگاه‌های رسوب زدا هیدروفلو، از بهترین‌های سال 2022

14 اسفند, 1400

دستگاه سختی گیر هیدروفلو سری S-38 ، تصفیه کننده آب بدون فیلتر نمک


آیا از احساس لیز بودن آب نرم خوشتان نمی‌آید؟ آیا از برخورد با مواد شیمیایی و نمک در آب خسته شده‌اید؟ پس ممکن است سیستم‌های تصفیه آب بدون نمک را در نظر بگیرید. “بله” درست شنیده اید، بهترین رسوب زدای الکترونیکی آب مانند دستگاه رسوب زدا هیدروفلو، می‌تواند جایگزینی برای دستگاه تصفیه آب با محلول آب نمک باشد.

 

دستگاه‌های رسوب زدا هیدروفلو، بهترین دستگاه سختی گیر الکترونیکی آب است

این واحدها به دلیل مزایایی که ارائه می‌دهند، به سرعت در سراسر جهان مورد استفاده قرار می‌گیرند. احتمالاً در مورد مزایای فوق العاده‌ای که این نوع رسوب زدایی آب در خانه یا تجارت به ارمغان می‌آورد، شنیده‌اید. این دستگاه‌ها منبع آب بدون نمک مداومی را برای ما فراهم می‌کند که بیشتر از یک دستگاه محلول آب نمک دوام دارند.

 

فریب سایز مینی رسوب زدا هیدروفلو مدل S-38 را نخورید. در حالی که این کوچکترین دستگاه از هیدروپت است، اما از نظر فناوری امتیاز بسیار بالایی دارد.

به هر حال دستگاه تصفیه کننده آب هیدروفلو بهترین رده نرم کننده آب بدون نمک است. این دستگاه به هدف اصلی شما که داشتن آبی بدون نمک و مطبوع است، عمل می‌کند. علاوه بر این، مانند هر واحد تصفیه آب بدون نمک درجه صنعتی دیگری، رسوب زدا هیدروفلو، آب نمک یا مواد معدنی را از لوله‌ها، آبگرمکن‌ها و شیرآلات پاک می‌کند.

 

با پشتیبانی از فناوری پیشرفته انحصاری هیدروفلو، تمیز کردن به یک کار ساده و آسان تبدیل شده‌است. این دستگاه یک سیگنال فعال 150 کیلوهرتز را در سراسر سیستم لوله آب القا می‌کند و سیال را تصفیه می‌کند.

به ذرات فلز اجازه نمی‌دهد تا یک کریستال تشکیل دهند و رسوب را در هر نقطه از داخل لوله می‌شکند. بنابراین این سختی گیر آب باعث افزایش طول عمر و بهبود خدمات لوازم خانگی می‌شود.

 

رسوب زدا هیدروفلو

سیگنال قوی، بایوفیلم ایجاد شده از باکتری‌ها و جلبک‌ها را تکان می‌دهد و در نهایت آنها را از پایه خارج می‌کند. علاوه بر این، سیگنال یک اثر پوستی در امتداد لوله کشی فلزی ایجاد می‌کند که زنگ زدگی را تا 65٪ کاهش می‌دهد.

دستگاه‌های رسوب زدا هیدروفلو با هر لوله‌ای اعم از PVC، گالوانیزه، PEX یا مس، فوق العاده کار می‌کند. علاوه بر این، برای راه اندازی آن نیازی به لوله کشی اضافی ندارید. این دستگاه یعنی رسوب زدا هیدروفلو مدل S-38 فقط برای هر لوله‌ای با ابعاد بیرونی 2 اینچ مناسب است.

 

فناوری پیشرفته هیدروفلوعلاوه بر سازگاری با هر نوع لوله، به دلیل مزایای دو طرفه گارانتی، به طرز چشمگیری از دیگر برندها متمایز است. سازنده یک سال ضمانت بازگشت وجه و سه سال گارانتی تعمیر و تعویض ارائه می‌دهد.

 

مزایا:

• پول شما و محیط زیست را از اثر نامطلوب نمک نجات می‌دهد
دوام و عمر مفید لوازم خانگی را افزایش می‌دهد
• با وزن اسمی و اندازه جمع و جور در فضا صرفه جویی می‌کند
• محلول بدون نمک و مواد شیمیایی برای جلوگیری از هر اثر مضر
• مناسب برای هر دو مجموعه تجاری و خانگی و کوچک
• باکتری‌ها، جلبک‌ها و بایوفیلم ایجاد شده را در امتداد سطح لوله خارج می‌کند
• خوردگی را تا 65% کاهش می‌دهد

 

 

منبع:
https://dwellingtribune.com/best-water-conditioner/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.