دستگاه رسوب زدا هیدروفلو برای جکوزی خانگی

13 آذر, 1400

چگونگی عملکرد دستگاه رسوب زدا هیدروفلو برای جکوزی خانگی

با توجه به ظهور عصر تکنولوژی و افزایش مشغله‌های فردی، انسان‌ها به دنبال راه‌حل‌های سریع و اثربخش برای بازیابی قوای از دست رفته و سلامتیشان می‌باشند. از جمله این راه‌حل‌ها استفاده از جکوزی است. اما تشکیل رسوب آهک و بایوفیلم مشکلاتی را برای این تجهیزات به همراه دارد. در ادامه میبینیم که چطور فناوری رسوب زدا هیدروفلو این مشکلات را برطرف می‌کند.

 

رسوبزدای هیدروفلو مناسب برای جکوزی

حدود 15 سالی میشود که با توجه به گسترش بیماری های متعدد پوستی و استخوانی استفاده از جکوزی یکی از ملزومات زندگی روزمره زندگی شهری گردیده‌است. پس از ترویج بیماری کرونا و محدودیت های استفاده از تفریحات و ورزش های جمعی و استفاده از استخر و سونا و جکوزی های عمومی، همچنین قرنطینه‌های خانگی استفاده از جکوزی‌های کوچک خانگی رواج پیدا کرده‌است.

این که یک آپارتمان در حمامش جکوزی داشته باشد به عنوان یکی از امکانات لوکس و جدید محسوب میشود، خیلی از اشخاص جهت بازسازی منزل استفاده از این نوع جکوزی‌ها را در اولویت قرار میدهند. محل نصب جکوزی‌ها با سایزهای کوچک داخل حمام‌های خانگی میباشد.

جکوزی‌های خانگی محفظه‌هایی شبیه به وان‌های معمولی در انواع مدل‌های متفاوت و سایز های مختلف با توجه به سلیقه فردی را دارا میباشند که فواید بسیاری را به همراه دارند از جمله این فواید میتوان به همیشه در دسترس بودن جکوزی بدون نیاز به ترک منزل، رعایت شرایط قرنطینه خانگی، رفع استرس، رفع دردهای بدنی که در نهایت شادابی و نشاط را به انسان هدیه میدهد اشاره کرد.

باتوجه به شرایط رسوب گیری این جکوزی‌ها و رسوب جداره داخلی که ظاهر مناسبی را به انسان نشان نمیدهد و همچنین زبری بدنه را به همراه دارد که در نهایت آرامش مواجه شدن با یک بدنه جکوزی زبر حس لطافت را از انسان دریغ میکند میتوان با این مطلب که همیشه برای هر دردی درمانی وجود دارد و برای هر مشکلی راه حلی موجود میباشد با نصب دستگاه رسوب زدا هیدروفلو میتوانید از نشست رسوب در جداره داخلی لوله کشی و همچنین جداره دیواره جکوزی جلوگیری نمایید و آرامش ابدی جکوزی کوچک خود را بدون رسوب و بدنه زبر همیشه به همراه داشته باشید.

دستگاه‌های رسوب زدا هیدروفلو مورد استفاده برای این نوع جکوزی‌ها تا سایز لوله 1 اینچ دستگاه‌های سری S-38 ( این سری دستگاه قدرت بیشتر و همچنین خاصیت باکتری کشی را به همراه دارد) یا دستگاه رسوب زدا هیدروفلو سری HS-38 را میتوان برای رسوب زدایی و جلوگیری از رسوب گیری بدنه جکوزی استفاده کرد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.