دستگاه رسوب زدا هیدروفلو مدل HS-38 محصولی برتر در زمینه تصفیه خانگی آب

6 آبان, 1400
HS-38,

شرکت سیستم‌های گرمایشی intergas دستگاه رسوب زدا هیدروفلو مدل HS-38 را برای مصارف خانگی تضمین و توصیه می‌کند

به گفته شرکت سیستم‌های گرمایشی Intergas:

“ما فقط از تجهیزاتی استفاده می‌کنیم که به آن اطمینان داریم و دستگاه رسوب زدا هیدروفلو مدل HS-38 را برای کنترل رسوبات آهکی انتخاب می‌کنیم.”

 

فناوری هیدروپت با خوشحالی اعلام می‌کند که شرکت سیستم‌های گرمایشی Intergas ، مدل خانگی دستگاه رسوبزدا هیدروفلو HS-38 ما را برای مناطق دارای آب سخت توصیه می‌کند.

فناوری پاک هیدروفلوی ما ثابت کرده است که هدر رفت آب، انرژی و مواد شیمیایی را کاهش می‌دهد.

شرکت Intergas سابقه‌ای 50 ساله در ایجاد پیشرفت‌های چشمگیر در فناوری بویلر دارد. این شرکت در گفتگوی فنی خود در ژانویه 2021، بیان می‌کند که:

«اگر اقدامی پیشگیرانه انجام نشود، ایجاد رسوب آهکی می‌تواند به بهترین طرح‌ها و تأسیسات گرمایشی ، آسیب‌های جدی وارد کند ».

جان لاوتون، مدیر محصول فنی در شرکت Intergas ادامه می‌دهد: رسوب زدا هیدروفلو مدل HS-38، یک دستگاه تصفیه کننده الکترونیکی آب، باید جزء حیاتی هر سیستم گرمایش مرکزی باشد تا از عملکرد طولانی مدت و کارآمد سیستم‌های گرمایش مرکزی خانگی اطمینان حاصل شود.

به گفته این منبع، 47 درصد مصرف انرژی خانوارها از طریق گرمایش و سرمایش است. این سیستم را به آبگرمکن‌ها، ماشین‌های لباسشویی و ماشین‌های ظرفشویی اضافه کنید.

بخش‌های زیادی وجود دارد که سیستم رسوبزدا هیدروفلو به کاهش اثرات مخرب بر جرم‌گیری در سیستم‌های خانگی که همه ما هر روز استفاده می‌کنیم، کمک می‌کند.

 

در گفتگوی فنی، لاتون 7 دلیل خوب برای انتخاب دستگاه هیدروفلو مدل HS-38 در خصوص کنترل رسوب آهک خانگی را فهرست می‌کند. او می‌نویسد که نصب آن آسان است، با هزینه کم کار می‌کند و سازگار با محیط زیست است.

بیشتر بخوانید:   دلایلی برای انتخاب دستگاه رسوب زدا هیدروفلو مدل HS-38

تری هیکمن مدیر بازاریابی و ارتباطات Intergas می‌گوید:

“ما متعهد هستیم که هر کدام از بویلرهای این شرکت بازده انرژی بهینه خود را انجام دهد. تیم فنی Intergas تحت یک فرآیند سختگیرانه‌ی آزمایش محصولات افزودنی قرار می‌گیرد تا بهترین گزینه را برای خود انتخاب کنیم. ما فقط از تجهیزاتی استفاده می‌کنیم که به آنها اطمینان داریم، و ما دستگاه رسوبزدا هیدروفلو مدل HS-38 را برای کنترل رسوب آهک انتخاب می‌کنیم.”

آلونیت استفانینی وین رایت، مدیر فناوری هیدروپت می‌گوید:

“راه حل‌های بدون مواد شیمیایی ثبت شده ما برای خانه و موارد دیگر طراحی شده‌اند. برای ما مهم است که با شرکت‌هایی مانند Intergas که هدف آنها افزایش بهره وری انرژی و قابلیت اطمینان و در عین حال کاهش انتشار گازهای گلخانه‌ای و قبوض انرژی برای مشتریانشان بوده‌است، همکاری کنیم. “

سیستم رسوب زدا هیدروفلو که معمولاً روی سیستم‌هایی مانند مبدل‌های حرارتی و برج‌های خنک‌کننده نصب می‌شود، برای کمک به سیستم‌ها در حفظ حداکثر عملکرد طراحی شده‌است.
رسوبزدا هیدروفلو در خانه و ساختمان‌های بزرگ مانند بیمارستان‌ها و ادارات استفاده می‌شود. همچنین در صنایعی مانند کشاورزی، تولیدی، نیروگاه‌ها و تصفیه فاضلاب کاربرد دارد.

برای اطلاعات بیشتر در مورد محصولات هیدروفلو، با ما در تماس باشید.

منبع:
https://hydropath.com/intergas-heating-recommends-hydroflow-hs38/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!