سیستم رسوب زدا هیدروفلو با 1000 راه‌حل برای چالش‌های زیست‌محیطی

11 آبان, 1400

سیستم رسوب زدا هیدروفلو با راه حل‌های کارآمد و معتبر

سیستم رسوب زدا هیدروفلو با فناوری هیدروپت با 1000 راه حل کارآمد، 500 متخصص، 4000 ارزیابی، 1 برچسب

بنیاد Solar Impulse مأموریتی را برای انتخاب 1000 راه‌حل آغاز کرده‌است که چالش‌های زیست‌محیطی را برطرف می‌کند و در عین حال رشد اقتصادی را ممکن می‌سازد. برچسب Solar Impulse Efficient Solution که توسط کارشناسان مستقل ارزیابی شده‌است و سیستم رسوب زدا هیدروفلو با فناوری هیدروپت آن را دریافت کرده‌است، به عنوان یک نشانگر معتبر کیفیت برای تصمیم گیرندگان در تجارت و دولت‌ها عمل می‌کند.

آلونیت استفانی واین رایت، مدیر فناوری هیدروپت می‌گوید:

“از سال 1992 سیستم رسوب زدا هیدروفلو در رأس نوآوری در فناوری مراقبت از آب بوده‌است. به نظر می‌رسد مدت زمان زیادی است که به رسمیت شناختن بین المللی اخیر ما تحقق یافته‌است. به عنوان دختر مخترع و بنیانگذاران، این میراثی است که در DNA من ساخته شده‌است. من بسیار هیجان زده و بسیار مفتخرم که هیدروپت بخشی از این جنبش فناوری پاک است که روز به روز در حال رشد است.”

 

محصولات رسوب زدا هیدروفلوی ما یک روش انقلابی برای تصفیه آب هستند که برای کارکرد طولانی‌تر و حداکثری تجهیزات طراحی شده‌اند. دستگاه رسوب زدا هیدروفلو سیستم‌های خانگی و صنعتی را در برابر رسوبات آهکی و سایر رسوبات محافظت می‌کند. سیستم‌هایی مانند مبدل‌های حرارتی، برج‌های خنک کننده، بویلرهای بخار، خطوط لوله، خنک کننده آب دریا، رطوبت سازها و اواپراتورها.
این سیستم‌ها در همه جا استفاده می‌شوند. در ساختمان‌ها، تولید، کشاورزی، آب و برق، خدمات مهمانداری، اوقات فراغت و فراتر از آن.

فناوری پاک و اثبات شده ما می‌تواند به تحقق اهداف پایدار زیست محیطی شما کمک کند.

مصرف آب کمتر با کمک سیستم رسوب زدا هیدروفلو

همانطور که آب به یک منبع مهم تبدیل می‌شود، داشتن یک راه حل مدیریتی و تصفیه آب در استراتژی زیست محیطی نیز می‌تواند در هزینه شما صرفه جویی کند. تصفیه آب برای هر روز ما ضروری است و تکنسین‌های ما اینجا هستند تا به درخواست شما، چه کوچک چه بزرگ کمک کنند.

 

مصرف انرژی کمتر (سوخت گرمایشی و برق) با رسوب زدا هیدروفلو

فقط 0.8 میلی متر رسوب آهک می‌تواند راندمان گرمایش را تا 10 درصد کاهش دهد. دستگاه رسوبزدا هیدروفلو با مصرف برق بسیار کم و تعمیر و نگهداری تقریباً صفر روی انواع متریال لوله کار می‌کند. محصولات ما برای دوام، با مدارها و قطعات حالت جامد ساخته شده‌اند. ما طیف وسیعی از اندازه‌های لوله از 15 میلی متر بسیار کوچک تا به عنوان مثال 72 اینچ برای یک نیروگاه و در صورت نیاز بزرگتر را داریم.

 

استفاده از مواد شیمیایی کمتر

محصولات رسوب زدا هیدروفلو 100% بدون مواد شیمیایی هستند و فناوری ما می‌تواند به عنوان یک راه حل مستقل مورد استفاده قرار گیرد یا می‌تواند در کنار راه حل موجود شما کار کند و به شما امکان می‌دهد نیاز خود به مواد شیمیایی را کاهش دهید. تکنسین‌های ما می‌توانند در این مورد به شما مشاوره دهند و تخصص بی نظیر ما می‌تواند از طریق برنامه‌های آموزشی مداوم، مشاوره، پشتیبانی و خدمات متناسب با نیازهای هر مشتری قابل دسترسی باشد.

 

منبع:
https://hydropath.com/the-1000-solutions-call/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.