از خانه تا بیمارستان با سیستم رسوب زدا هیدروفلو

22 آبان, 1400

استفاده از سیستم رسوب زدا هیدروفلو در بخش icu بیمارستان

بخش ICU بیمارستان از سیستم رسوب زدا هیدروفلو استفاده می‌کند.

دستگاه‌های یخ ساز در بسیاری از مکان‌ها معمولاً در بخش‌های کیترینگ و بیمارستانی استفاده می‌شوند. بیمارستانی در کنتاکی ایالات متحده آمریکا می‌خواست عملکرد یخ ساز هوشیزاکی را در بخش مراقبت‌های ویژه بهبود بخشد. دستگاه یخ ساز از رسوب آهک و رشد بایوفیلم در سینی یخ ساز و کانال یخ رنج می‌برد.

 

رسوبزدا هیدروفلو

یخ‌ساز قبل از تصفیه آب هیدروفلو. رسوب آهک و تجمع زیستی بخش طبیعی یک یخ ساز پر استفاده است.

ارزیابی 90 روزه محصول توسط مدیریت بیمارستان پیشنهاد شد و توسط نماینده شرکت هیدروفلو نظارت شد. آزمایش بین دسامبر 2018 تا مارس 2019 انجام شد.

 

دستگاه رسوب زدا هیدروفلو مدل HS-38 روی منبع سرد یخ ساز هوشیزاکی در بخش مراقبت‌های ویژه نصب شد.

 

رسوب زدا هیدروفلو

نصب رسوبزدا هیدروفلو روی منبع سرد یخ ساز آسان بود

نتیجه گیری گزارشی که پس از ارزیابی 90 روزه محصول هیدروفلو مدل HS-38 تهیه شده‌است به شرح زیر است:

• «دستگاه رسوب زدا هیدروفلو به تدریج رسوب آهک و بایوفیلم موجود را از داخل یخ ساز جدا کرده و آن را تمیز نگه داشته‌است».
• «دستگاه رسوبزدا هیدروفلو خطر شیوع بیماری مانند لژیونلا را به حداقل رساند».
• «سرمایه گذاری پیش بینی شده (ROI) به دلیل کاهش تعمیر و نگهداری زیر یک سال است».
• «تعمیر و نگهداری باعث صرفه جویی در بازگشت سرمایه پیش بینی شده زیر از یک سال شد».

 

 

رسوب زدا هیدروفلو

این یک داستان بسیار متفاوت از تصویر قبلی است که در آن رسوبات آهکی و زیستی واضح است. عکس ارزیابی 90 روز پس از نصب هیدروفلو

کنترل رسوبات آهک برای پیشگیری از بیماری لژیونلا نیز مهم است. همانطور که در توافقنامه L8 برای بیماری لژیونلا ذکر شده‌است، رسوبات سخت مانعی برای مواد شیمیایی تصفیه کننده ایجاد می‌کند و ممکن است زیستگاه میکروبی را فراهم کند. سطوح تبادل حرارت با رسوب زیاد، حفظ دمای بالاتر مورد نیاز برای کاهش خطر ابتلا به لژیونلا را دشوارتر می‌کند.

یکی دیگر از جنبه های مهم برای مدیریت لژیونلا، تشکیل بایوفیلم بر روی سطوح است. بایوفیلم می‌تواند کارایی انتقال حرارت را مختل کند، باعث خوردگی موضعی شدید شود و رشد لژیونلا را تشویق کند و باید به عنوان آلودگی پرخطر در نظر گرفته شود.

 

رسوب آهک می‌تواند در ماشین‌های یخ ساز به مشکل تبدیل شود. در طول فرآیند ساخت یخ، رسوب در طول زمان تشکیل می‌شود. این تجمع رسوب آهک می‌تواند عملکرد را مختل کرده و کارایی دستگاه را کاهش دهد.

رسوب آهک باعث می‌شود که تکه‌های یخ تولید شده توسط دستگاه یخ سازی کدر و کثیف به نظر برسند. با استفاده از دستگاه تصفیه آب هیدروفلو، شفافیت تکه‌های یخ که همه ما انتظارش را داریم حفظ می‌شود.

دستگاه رسوب زدا هیدروفلو به راحتی قابل مقاوم سازی و بازسازی است و حداقل هزینه‌های عملیاتی را دارد که باعث می‌شود ROI به سرعت قابل دستیابی باشد. نیازی به تعمیر و نگهداری نیست و همه اجزا بادوام ساخته شده‌اند. مزایای بسیار زیادی وجود دارد که در حال حاضر این محصول را به یک محصول سازگار با محیط زیست و پایدار برای سرمایه گذاری تبدیل می‌کند.

 

منبع:
https://hydropath.com/hospital-icu-department-uses-hydroflow-water-treatment/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.