استفاده از سیستم رسوب زدا هیدروفلو در سیستم گرمایشی خانه سالمندان

15 آبان, 1400

خانه‌های سالمندان از سیستم‌های گرمایشی خود با سیستم رسوب زدا هیدروفلو مراقبت می‌کنند


کسانی که در یک منطقه آب سخت زندگی می‌کنند، می‌دانند که چگونه رسوب آهک می‌تواند مشکلاتی را در خانه شما با دوش، لوازم خانگی و سیستم‌های گرمایش ایجاد کند. مشکلات یک خانه سالمندان با 90 ساکن را تصور کنید. رسوب آهک باعث کاهش فشار و عملکرد می‌شود. در موارد شدید رسوب آهک می‌تواند باعث خرابی بویلرها، آبگرمکن‌ها، لباسشویی و تجهیزات آشپزخانه شود. در اینجاست که سیستم رسوب زدا هیدروفلو می‌تواند کمک کننده باشد.

 

در سال 2012، “مدیر فنی” خانه سالمندان Gerardus Majella در Denekamp، هلند مشکلات جدی با رسوب آهک داشت.

این نوع مسئولیت اغلب بر دوش تیم تعمیر و نگهداری مانند مدیر امکانات و تجهیزات، سرایدار، مدیر خانه سالمندان و مدیر سایت است‌ .

واحدهای رسوب زدا هیدروفلو از تجهیرات واقع در موتورخانه‌ها که بویلرها آنجا هستند، محافظت می‌کنند و به آن‌ها اجازه می‌دهند بازدهی دیگ‌ها، لوله‌ها و پمپ‌ها را حفظ کنند و در مصرف انرژی، زمان و هزینه نگهداری صرفه‌جویی کنند.

شرکت Maimtec مستقر در هلند خدمات تصفیه آب را برای مشکلات رسوب آهکی و رسوب زیستی ارائه می‌دهد. آنها یک مشاوره رایگان و ارزیابی سایت و بررسی سیستم‌های آب و گرمایش را برای خانه سالمندان Gerardus Majella ارائه کردند.

 

نصب و راه اندازی

یک واحد تجاری رسوب زدا هیدروفلو (روی تغذیه آب سرد حدود 50 متر از دیگ مرکزی 1000 لیتری در دیگ بخار) در بالای ساختمان نصب شده بود. دستگاه رسوب زدا هیدروفلو مدل HS-40 دیگری بر روی لوله گردش آب گرم که به دیگ باز می‌گشت نصب شده بود.
نتایج بسیار مثبت بود. حتی مدیر فنی از آنچه دید شگفت زده شد و حتی یک واحد کوچک برای خانه خود خرید.

بیشتر بخوانید:   آزمایش رسوبزدایی در مبدل‌های حرارتی با رسوبزدای هیدروفلو

“تصفیه‌کننده‌های الکترونیکی آب هیدروفلو رویکردی بدون مواد شیمیایی برای تصفیه آهک موجود و جدید و همچنین رسوب زیستی ارائه می‌دهند.”

 

به TMV فکر می‌کنید؟

کنترل رسوب آهک برای پیشگیری از بیماری لژیونلا نیز مهم است. همانطور که در آیین نامه L8 برای بیماری لژیونلا ذکر شده‌است، رسوبات سخت، مانند مانعی برای مواد شیمیایی مورد استفاده برای تصفیه عمل می‌کند و ممکن است زیستگاه میکروبی را فراهم کند. سطوح تبادل حرارت با رسوبات زیاد، حفظ دمای بالاتر مورد نیاز برای کاهش خطر ابتلا به لژیونلا را دشوارتر می‌کند.

یکی دیگر از جنبه‌های مهم برای مدیریت لژیونلا، تشکیل بایوفیلم بر روی سطوح است. بایوفیلم می‌تواند کارایی انتقال حرارت را مختل کند، باعث خوردگی موضعی شدید شود و رشد لژیونلا را تشویق کند و باید به عنوان آلودگی پرخطر در نظر گرفته شود (L8-1, 1.9).

هیدروپت نزدیک به 30 سال تجربه در این زمینه دارد. برای مشاوره بیشتر با مهندسان آموزش دیده ما تماس بگیرید.

 

منبع:
https://hydropath.com/care-homes-care-about-their-heating-systems-with-hydroflow/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!