استفاده از سیستم رسوب زدا هیدروفلو در خانه‌های سالمندان

13 آبان, 1400

مدیریت خانه سالمندان چالش‌های زیادی دارد، پس اجازه ندهید رسوبات آهک یکی از آنها باشد

 


Zorggroep St. Maarten بنیادی است که نزدیک به 20 خانه سالمندان را مدیریت می‌کند. مدیریت خانه سالمندان چالش‌های زیادی دارد. شاید تصفیه آب اولین چیزی نباشد که به ذهن می‌رسد. اینجا جایی است که دستگاه رسوب زدا هیدروفلو وارد عمل می‌شود.

منطقه هلند دارای آب سخت تا بسیار سخت است.

 

در سال 2012، شرکت Maimtec دو برنامه نصب موفق را خانه سالمندان 90 ظرفیتی خود و در سال 2014 در یک واحد مسکونی 60 تختخوابی داشت.

شرکت Maimtec که تنها نمایندگی محصولات رسوب زدا در هلند است، راه‌حل‌های رفع رسوب آهکی و رسوب زیستی را برای ساختمان‌های تجاری ارائه می‌دهد. تمامی نمایندگان هیدروپت خدمات بررسی سایت، مشاوره و نصب رایگان را ارائه می‌دهند.
در سال 2016 ناهوم پلد ازشرکت Maimtec با سرپرست تعمیر و نگهداری تمام 17 مکان خانه‌های سالمندان مسکونی تحت سرپرستی بنیاد Zorggroep St. Maarten ، ملاقات کرد.

 

“او به من گفت که پس از مشاهده نتایج کار واحدهای رسوب زدا هیدروفلو در 2 مکان اول، به این نتیجه رسیدند که کار درستی است که همه مکان‌های این بنیاد را به فناوری رسوبزدا هیدروفلو به عنوان یک اقدام پیشگیرانه مجهز کنند.”

تصفیه کننده‌های الکترونیکی آب هیدروفلو رویکردی بدون مواد شیمیایی برای تصفیه رسوب آهک موجود و جدید و همچنین رسوب زیستی ارائه می‌دهند. آنها جایگزینی برای نرم‌کننده‌های آب هستند، بدون اینکه هزینه‌های تکمیلی مداوم داشته باشند و آب تصفیه‌ شده، قابل شرب باقی بماند.

 

کنترل رسوب آهک نیز برای پیشگیری از بیماری لژیونلا مهم است. رسوبات سخت مانعی برای مواد شیمیایی عمل می‌کند و ممکن است زیستگاه میکروبی را فراهم کند. سطوح تبادل حرارت با رسوبات زیاد، حفظ دمای بالاتر مورد نیاز برای کاهش خطر ابتلا به لژیونلا را دشوارتر می‌کند.

 

تکنولوژی هیدروپت نزدیک به 30 سال تجربه در این زمینه دارد. ما در این زمینه مشاوره رایگان ارائه می‌دهیم.

 

منبع:
https://hydropath.com/managing-a-care-home-has-many-challenges-so-dont-let-limescale-be-one-of-them/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.