حل مشکل رسوب چاه با نصب رسوب زدای هیدروفلو

6 خرداد, 1399
رسوبزدا هیدروفلو

نصب رسوب زدا هیدروفلو برای رفع مشکل رسوب چاه در یک خانه ویلایی

 

رسوبزدا هیدروفلو

مشکل رسوبزدایی چاه:

یکی از مشتریان در نیومکزیکو از آب چاهی که با یکی از همسایه‌های کناری مشترک بود استفاده می‌کرد و آب قابل شرب دریافت می‌کرد. قبل از خرید ملک، از چاه موردنظر آزمایش به عمل آمد که نشان می‌داد کیفیت آب به طور کلی خوب است اما آب سخت است. بنابراین مشکل املاح معدنی و سختی آب چاه بود که نیاز به رسوب زدایی داشت و رسوب زدا هیدروفلو بهترین گزینه برای این ویلاست.

راه حل رسوب زدایی چاه:

مدت کوتاهی بعد از نقل مکان به این ویلا، آنها با مشاورین خبره شرکت رسوب زدا هیدروفلو در جنوب غربی منطقه تماس حاصل نمودند زیرا نگران رسوبات سنگین آب شرب بودند که روی شیر آب، هواکشها و سردوشی‌ها مشهود بود. به آنها توصیه شد تا یک واحد دستگاه رسوب زدا هیدروفلو مدل S-38 را خریداری کنند.
پس از مشورت، صاحبخانه دستگاه پیشنهادی را خریداری کرد و نصب آن را توسط کارشناس فنی انجام داد. با این حال، مشتری پس از تماشای مراحل نصب، نتیجه گرفت که خودش به راحتی می‌توانست این کار را انجام دهد.

نتایج حاصل از نصب رسوبزدا هیدروفلو:

بعد از گذشت چند ماه ازنصب رسوبزدا، او گزارش داد که تمام شیرهای آب در حال تمیز شدن هستند، هیچ لکه‌ای از آب روی ظروف شیشه‌ای یا دیگر ظروف وجود ندارد، درب دوشهای شیشه‌ای عاری از لکه است و هواگیرها روی شیر آب- و شیر دوش بدون رسوب بودند.
او پس از مشاهده نتایج، تصمیم گرفت تا آب موجود در چاه را با سختی گیر هیدروفلو برای از بین بردن باکتریها و جلوگیری از ایجاد رسوب بهبود دهد.

نقل قول از مشتری بعنوان خریدار رسوب زدای هیدروفلو:

“من هنوز از عملکرد دستگاه رسوبگیر هیدروفلو مدل S-38 که برای خانه ما توصیه کردید شگفت زده هستم. من امیدوار بودم که این دستگاه تأثیرگذار باشد اما فکر نمی‌کردم دستگاهی به این کوچکی بتواند چنین نتایجی ارائه دهد. از توصیه شما کمال تشکر را دارم.”

منبع: https://www.hydroflow-usa.com/Homeowner-Reports-Excellent-Results-After-Installing-HydroFLOW

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.