رسوب زدا هیدروفلو در ساختمان سبز دنو | چیلرها

رسوب زدا ی هیدروفلو در ساختمان سبز دنو

رسوب زدا هیدروفلو در ساختمان سبز دنو

رسوب زدا هیدروفلو در ساختمان سبز دنو

ساختمان دنو 6 از مجموعه پروژه های سرمایه گذاری دنو با معماری ویژه استاد فرامرز شریفی است. این مجموعه مسکونی 65 واحدی با متراژ 11000 متر مربع در 10 طبقه بنا شده است. از ویژگی‌های این طرح خاص دالان مشجر و نیمه باز ورودی، لابی با منظره فضای مشجر و سبز مرکزی و باز بام سبز مجموعه است که دارای 120 متر جاده سلامتی، دید 360 درجه تهران و فضاهای نشیمن فوق العاده است. رسوب زدا هیدروفلو توانسته به خوبی از پس مشکل رسوب این ساختمان برآید.

رسوب زدای هیدروفلو در ساختمان سبز دنو

بکارگیری از تکنولوژی نو و سبز از جمله کلکتورهای خورشیدی این مجتمع را در زمره طرح های پیشرو قرار داده است. از دیگر جنبه های این ساختمان سبز حذف سختی گیر رزینی در جهت احیا محیط زیست است. مجموعه تاسیسات این ساختمان از زمان طراحی توسط مشاور سختی گیرهای رزینی را حذف و با بهره گیری از تکنولوژی رسوب زدا هیدروفلو انگلستان مشکل رسوب را در تاسیسات سرمایشی و گرمایشی و آبرسانی بهداشتی به فراموشی سپرده اند.
موتورخانه‌ی مرکزی مجموعه دارای یک چیلر جذبی شعله مستقیم ابارا به ظرفیت 210 تن برودتی، دیگ‌های چدنی شوفاژ کار، مبدل‌های صفحه ای تهیه آبگرم مصرفی است.

رسوب زدای هیدروفلو در ساختمان سبز دنو

رسوب زدای هیدروفلو در ساختمان سبز دنو

لازم به توضیح است که در جهت صرفه جویی در مصرف آب در برج‌ خنک کن از آب چاه موجود در ساختمان استفاده شده و به هیچ عنوان از آب شهر استفاده نشده است، همانطور که در تصویر ذیل بعد از اتمام فصل مشخص است کلیه تیوب‌ها تمیز و نیازی به اسید شویی ندارند.

رسوب زدای هیدروفلو در ساختمان سبز دنو

رسوب زدا های هیدرفلو از دیماه 1393 در مجموعه دنو قیطریه نصب شده و تاکنون بدون مشکل در مدار قرار دارد. تاییدیه رضایتمندی مشتری از عملکرد رسوبزدا هیدروفلو در تاریخ 1394/10/6 از شرکت ساختمانی دنو اخذ گردید.

error: Content is protected !!