دریافت جایزه معتبر نوآوری‌های آشپزخانه توسط سیستم رسوب زدا هیدروفلو

2 آبان, 1400

تصفیه کامل آب از مزرعه تا آشپزخانه با سیستم رسوب زدا هیدروفلو

“خوشحالیم که اطلاع دهیم هیئت داوران Kitchen Innovation® سیستم رسوب زدا هیدروفلو را به عنوان یکی از نوآوری‌های برجسته برای دریافت جایزه نوآوری‌های آشپزخانه انتخاب کرده‌است.”

در سال 2015 سیستم سختی گیر آب هیدروفلو جایزه معتبر نوآوری‌های آشپزخانه را از طرف انجمن ملی رستوران‌ها دریافت کرد.

جوایز نوآوری آشپزخانه پیشرفت‌هایی را در زمینه ایمنی مواد غذایی، بهره‌وری زمان آشپزی، صرفه‌جویی در مصرف انرژی و موارد دیگر برای صنعت خدمات غذایی به نمایش می‌گذارد.

 

آنچه که هیئت داوران خبره جایزه KI در مورد رسوبزدا هیدروفلو گفتند:

“این نرم کننده‌های آب بدون مواد شیمیایی، هم دارای سیگنال القایی و هم تهویه مداوم هستند. فناوری هیدروپت نه تنها رسوبات آهک را در دستگاه‌ها و سیستم‌های لوله‌کشی حل و حذف می‌کند، بلکه از تجمع رسوب آهک جدید جلوگیری می‌کند، باکتری‌ها و جلبک‌ها را در سیستم‌های آبی از بین می‌برد و راندمان فیلتراسیون را افزایش می‌دهد.”

 

بسیار عالی است که سیستم رسوب زدا هیدروفلو توسط چنین انجمن معتبری که صدمین سال تأسیس آن را از سال 1919 در ایالات متحده جشن می‌گیرند، شناخته شود.

صنعت خدمات غذایی به شدت تحت فشار است. وسایلی مانند اجاق‌های بخار، ماشین ظرفشویی، ماشین‌های یخ ساز باید تا حد امکان به طور موثر کار کنند. نیاز است که آنها از رسوبات آهکی و بایوفیلم دور باشند تا در کارآیی مطلوب باقی بمانند.

 

نرم کننده‌های آب الکترونیکی هیدروفلو رویکردی بدون مواد شیمیایی برای تصفیه رسوب آهک موجود و جدید و همچنین بایوفیلم ارائه می‌کنند. برخلاف نرم‌کننده‌های آب، هیچ هزینه‌ای برای تکمیل مجدد وجود ندارد و دیگ‌ها می‌توانند با آب نرم نشده بدون مشکلات رسوبات سخت کار کنند.
نصب ساده و بدون نیاز به اصلاح سیستم است. واحدهای هیدروفلو بدون نیاز به تعمیر و نگهداری کار می‌کنند و بدون توجه به توان عملیاتی، حداکثر کارایی را در 24 ساعت شبانه روز در 7 روز هفته ارائه می‌دهند.

منبع:
https://hydropath.com/hydroflow-awarded-the-prestigious-kitchen-innovations-award-by-the-national-restaurant-association/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.