نصب آسان دستگاه رسوب زدا هیدروفلو در کارواش و کارآمد بودن آن

27 مهر, 1400

برطرف شدن مشکلات یک کارواش امریکایی با سیستم رسوب زدا هیدروفلو


در این مقاله نحوه استفاده از سیستم رسوب زدا هیدروفلو توسط یک شرکت کارواش در صحرای پالم کالیفرنیا را بررسی می‌کنیم. سیستم شستشوی اتومبیل آنها اکنون پس از نصب سیستم رسوبزدا هیدروفلو، بدون آهک، بدون نیاز به نرم کننده آب یا اضافه کردن نمک و بدون نیاز به تعمیر و نگهداری است. سیستم تصفیه آب آنها به طور مؤثر، بدون باکتری و همینطور بدون بوی ناخوشایند کلر کار می‌کند.

نقل قولی از مدیران این کارواش در مورد مشکلات مربوط به تصفیه آب مورد استفاده جهت شستشویی اتومبیل‌ها :

“من یک کارواش آمریکایی را در صحرای پالم روبروی Whole Foods اداره می‌کنم. ما دو موضوع عمده داشتیم؛ ما به آبی احتیاج داشتیم که پس از خشک شدن، لکی روی اتومبیل‌ها ایجاد نکند و از طرفی همه میکروبهای سیستم آب خود را از بین ببریم تا هیچ بو یا خطری برای سلامتی نداشته باشد. ما ماهیانه 8000-10.000 دستگاه اتومبیل می‌شوییم. برای انجام این کار 41000 گالن آب لازم است، اما ما اکنون قادر به بازیابی 60 درصد از این آب هستیم. آب شیرین منطقه Coachella Valley دارای مقدار زیادی کلسیم و سایر مواد معدنی است که لکه‌هایی را روی وسیله نقلیه باقی می‎گذارد … اگر آب به درستی تصفیه نشود و آبی که باکتری در آن است بازیابی شود، می‌تواند بوی نامطبوعی داشته باشد.”

نظر مدیر کارواش در مورد سیستم رسوب زدا هیدروفلو:

“کمپانی یکی از دستگاه‌های رسوبزدا هیدروفلوی خود را در کارواش نصب کرد. نصب، سریع و کارآمد بود و محصول فوق العاده است … من یکی از آنها را در استخر خانه خود نصب خواهم کرد. ما اکنون در حال نصب دستگاه‌ها بر روی سیستم کارواش سیار خود نیز هستیم. “

طیف وسیعی از واحدهای ما برای عملکرد یکپارچه طراحی شده‌اند، بنابراین نیازی به توقف سیستم‌ها یا برش لوله‌ها نیست.

محصولات فناوری هیدروپات در عملکرد بهتر، کارآمدتر و طول عمر بیشتر سیستم‌ها تخصص دارند. در این مورد انگیزه‌های اصلی آنها برای خرید عبارت بودند از: مصرف کمتر آب، صرفه اقتصادی و استفاده از مواد شیمیایی کمتر.

طیف وسیعی از واحدهای رسوب زدا هیدروفلو برای صنعت، مشاغل، سیستم‌های خانگی، برای از بین بردن رسوب زیستی، بهبود فیلتراسیون از طریق فرآیند لخته شدن غیر شیمیایی، جلوگیری از تشکیل رسوبات آهکی، پوسته پوسته شدن و موارد دیگر، طراحی شده‌اند. ما قادریم سیستم را برای انواع لوله‌ها، از اندازه بسیار کوچک 15 میلی متری تا 72 اینچ برای نیروگاه و در صورت نیاز بزرگتر، راه اندازی کنیم.

برای اطلاع از چگونگی ارائه خدمات با ما در تماس باشید.

منبع:
https://hydropath.com/installation-was-fast-and-efficient-and-the-product-hydroflow-is-amazing/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.