رستوران کالیفرنیا ایدز برنده جایزه بهترین رسوبزدایی

23 فروردین, 1399
رسوبزدای هیدروفلو در رستوران کالیفرنیا

رستوران کالیفرنیا ایدز برنده جایزه بهترین رسوبزدایی توسط رسوبزدای هیدروفلو

رستورانهای زنجیره‌ای بروکفیلد از سه رستوران بزرگ تشکیل شده است که در داخل و اطراف ساکرامنتو، کالیفرنیا واقع شده است و بعد از گذر زمان تصمیم به کاربرد رسوبزدا هیدروفلو گرفتند. مانند بسیاری از رستورانهای دیگر، رستورانهای بروکفیلد مجهز به نرم کننده آب بودند تا بتوانند تجهیزات آب گرم خود را کنترل کنند که شامل ماشین ظرفشویی، بخارپز، دستگاه قهوه ساز، دستگاه اسپرسو و غیره است. حتی با وجود نرم کننده‌ها، مدیران رستوران بروکفیلد گزارش دادند که وسایل تمیز به نظر نمی‌رسند. چه شد که رسوب زدا راه حلی برای این مشکل شناخته شد؟

ظروف با لکه‌های آب و رسوب پوشیده شده بودند و کارمندان به طور مرتب مجبور بودند با مواد شیمیایی ضد زنگ، رسوبات را تمیز کنند. صاحب رستوران به نام سام مانولاکاس نگران این موضوع بود که حتی اگر ظروف تمیز و استریل شوند، ظاهر آنها باعث شود که مشتریان نظافت و پاکیزگی آنها را زیر سوأل ببرند. سه رستوران سه بار آب ورودی خود را فیلتر کردند، اما مشکلات آب سخت همچنان ادامه داشت.

رسوبزدای هیدروفلو در رستوران کالیفرنیا

روشهای جایگزین تصفیه آب

آقای مانولاکاس شروع به جستجوی روشی جایگزین کرد که باعث صرفه جویی در هزینه‌های مدیریتی 11000 گالن مورد استفاده در هر رستوران به طور روزانه شود. در دسامبر سال 2010، یک نمایندگی هیدروفلوی مستقر در کالیفرنیا، دستگاه رسوبزدای هیدروفلوی HS40  را در هر رستوران نصب کرد و نرم کننده‌های آب را از رده خارج کرد.

رسوب زدای هیدروفلو چگونه کار می‌کند؟

سیستمهای سختی گیر هیدروفلو از نمک یا مواد شیمیایی استفاده نمی‌کنند. در عوض آنها یک میدان الکتریکی را روی آب درون لوله‌ها اعمال می‌کنند، که یونهای ایجاد کننده رسوب را تحت تأثیر قرار می‌دهد. رسوب گیرها از طریق فناوری ثبت شده هیدروپت کار می‌کنند که در سراسر سیستم لوله‌کشی آب حرکت می‌کند و باعث می‌شود یونها به جای حجم بالای رسوب سخت در داخل لوله‌ها و تجهیزات، آنها را به ذرات معلق کوچک در آب تبدیل کند. سیگنال الکتریکی از نوسانات با فرکانس بالا تشکیل شده است که در فواصل مختلف تکرار می‌شوند. آب می‌تواند مقدار معینی از مواد معدنی محلول را در خود نگه دارد. نگه داشتن مواد معدنی در شرایط خاص مانند زمانی که تغییر دما یا فشار را تجربه می‌کند، کمتر امکان پذیر است. هنگامی که این اتفاق می‌افتد، رسوب روی سطوح موجود مانند داخل ظرفشویی یا لوله شروع به شکل گیری می‌کند.

رسوبزدای هیدروفلو در رستوران کالیفرنیا

طی چند روز پس از نصب رسوبزدای هیدروفلو، کارمندان گزارش دادند که ظروف مسطح براق و شفاف هستند. علاوه براین، تمیز کردن ظروف از جنس استیل استنلس آسانتر شده است. چند لکه از آب روی سطوح هست ولی براحتی توسط یک دستمال خشک از بین می‌رود. بعد از 30 روز مشخص شد که رستوران خیابان مادیسون به دلیل داشتن املاح معدنی بیشتر در آب آن منطقه، به یک رسوبزدا ی هیدروفلوی دیگر با مدل S38 برای ماشین ظرفشویی خود احتیاج دارد. آقای مانولاکاس از نتایج جدید آبگرمکنهای خود ابراز خرسندی کرد و گزارش داد که دستگاه‌ها از نظر توانایی حذف رسوب و براق بودن سطوح و ظروف قابل توجه هستند. هر رستوران قادر است تقریباً 1800 دلار در سال برای صرفه‌جویی در مصرف نرم کننده و نمک پس انداز کند.
سیستمهای رسوبزدای هیدروفلو همچنین به رستورانها اجازه می‌دهند از مواد شیمیایی کمتری برای تمیز کردن و مراقبت از ماشین ظرفشویی استفاده کنند. برای نصب این رسوبزدا نیازی به از کاراندازی سیستم یا جداسازی لوله نخواهد بود و در کسری از دقیقه انجام می‌شود. این رسوبزدا به هیچ نوع تعمیر و نگهداری نیاز ندارد و کمتر از یک دلار برق در سال مصرف می‌کند. علاوه براین، آنها فضای کمتری نسبت به نرم کننده‌های قبلی رستورانها اشغال می‌کنند.
برای کسب اطلاعات بیشتر با واحد فروش رسوبزدای هیدروفلو تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.