نقش دستگاه‌های رسوب زدا هیدروفلو در تولید مواد غذایی

1 آبان, 1400

تصفیه کامل آب، از مزارع گرفته تا کارخانجات، با دستگاه رسوب زدا هیدروفلو


در این مقاله ما بر روی تولید مواد غذایی تمرکز می‌کنیم. در کارخانه سیب زمینی سرخ کرده در شهر Lewedorp هلند، برای محافظت از سیستم آب گرم و پمپ‌ها در برابر تجمع رسوبات آهکی از دستگاه رسوب زدا هیدروفلو استفاده شده‌است.

 

مدیر اجرایی این سایت تولید مواد غذایی در تاییدیه خود می‌نویسد:

“از زمانی که واحدهای رسوبزدا هیدروفلو را در سال 2009 نصب کردیم، تعمیر و نگهداری پمپ‌های پیستونی فشار قوی از 1 سرویس در 500 ساعت کاری به 1 سرویس در 1500 ساعت رسید. معمولاً در این سرویس به دلیل رسوبات، همه پیستون‌ها نیاز به بازسازی دارند… اینطور نیست که دیگر رسوب نداریم، اما دیگربصورت “سنگ” ثابت نیست.”

 

مانند همه صنایع، صنایع غذایی نیاز به مدیریت دقیق سیستم‌های آب دارد، و نیاز دارد که آنها عاری از رسوب آهک و بایوفیلم بمانند تا راندمان، بهینه باشد. با تولید مواد غذایی، محدودیت بیشتری در میزان مواد شیمیایی تصفیه کننده که می‌توان به آب اضافه کرد وجود دارد.

سختی گیر آب هیدروفلو روشی بدون استفاده از مواد شیمیایی را برای از بین بردن رسوبات آهکی موجود و جدید و همچنین بایوفیلم، ارائه می‌دهد.

 

برخلاف نرم‌کننده‌های آب، هیچ هزینه‌ای برای تکمیل مجدد وجود ندارد و دیگ‌ها می‌توانند با آب نرم نشده بدون مشکلات رسوبات سخت کار کنند.
واحدهای رسوب زدا هیدروفلو همچنین می‌توانند به تصفیه فاضلاب حاصل از فرآیندهای غذایی کمک کنند و نیاز به لخته‌سازهای شیمیایی را کاهش دهند.

نصب ساده و بدون نیاز به اصلاح سیستم است.

بیشتر بخوانید:   مدل خانگی دستگاه رسوب زدا هیدروفلو

واحدهای رسوب زدا هیدروفلو بدون نیاز به تعمیر و نگهداری کار می‌کنند و بدون توجه به توان عملیاتی، حداکثر کارایی را در 24 ساعت شبنه روز و در 7 روز هفته، ارائه می‌دهند.

منبع:
https://hydropath.com/since-we-have-installed-the-hydroflow-units-in-2009-the-maintenance-of-the-high-pressure-piston-pumps-went-from-1-service-in-500-working-hours-to-1-service-interval-in-1500-hours/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *