دلایلی برای انتخاب دستگاه رسوب زدا هیدروفلو مدل HS-38

29 اسفند, 1400

دستگاه رسوب زدا هیدروفلو مدل HS-38


دستگاه رسوب زدا هیدروفلو مدل HS-38 که برای محافظت از سیستم‌های لوله‌کشی خانگی در برابر رسوب آهک طراحی شده‌است، برای خانه‌های تا چهار اتاق خواب و برای دیگ‌های ترکیبی و همچنین سیلندرهای دارای تهویه و هوادهی مناسب است.

7 دلیل برای انتخاب دستگاه رسوب زدا هیدروفلو مدل HS-38 برای کنترل رسوب آهک خانگی و اینکه چرا ما این دستگاه را برای کنترل رسوب آهک تبلیغ می‌کنیم.

نصب آسان

نصب آن در زیر دیگ بخار (روی لوله ورودی سرد) ساده است.

هزینه عملیات کم

این دستگاه مستقیماً از PCB دیگ بخار (بدون نیاز به منبع تغذیه خارجی) با یک کابل سه متری تأمین می‌شود.

مقاوم سازی آسان

دستگاه رسوب زدا هیدروفلو از طریق یک سیستم گیره ثبت اختراع شده روی لوله کشی، جایگذاری می‌شود (نیازی به بریدن لوله یا تخلیه آب نیست)

دستگاه تصفیه کننده آب هیدروفلو پایدار و همچنین بدون استفاده از مواد شیمیایی است

سازگار با محیط زیست است زیرا از هیچ ماده شیمیایی استفاده نمی‌کند (رقبا از انواع الکترولیتی استفاده می‌کنند که دارای آندهای قربانی روی هستند که مقادیر کمی را در آب آزاد می‌کنند)

فناوری ثبت اختراع

رسوب زدا هیدروفلو دارای یک فناوری تصفیه‌کننده الکترونیکی آب ثبت‌ شده است که در آن سیگنال در سراسر لوله‌های آب سرد و گرم منتشر می‌شود، که منحصر به فرد است، زیرا ما از مبدل‌های حرارتی صفحه به صفحه استفاده نمی‌کنیم، بنابراین راه آب همیشه باز است و اجازه می‌دهد سیگنال، بدون وقفه در مسیر آب پیمایش کند.

از بین بردن آهک جدید و آهک موجود

سیگنال دستگاه تصفیه آب هیدروفلو باعث می‌شود که هرگونه رسوب آهکی موجود به یکدیگر (خوشه‌ای) بپیوندد و هنگامی که در معرض گرما قرار می‌گیرد، متبلور شده و با جریان آب از لوله کشی خارج می‌شود و از ایجاد هرگونه آسیب جلوگیری می‌کند. این سیگنال همچنین هرگونه رسوب آهکی موجود را که به لوله داخلی چسبیده است، در نهایت با گذشت زمان، با توجه به سرعت جریان، دما و سختی پاک می‌کند.

سیگنال در همه جهات حرکت می‌کند

سیگنال می‌تواند به سمت بالا و پایین دست دستگاه رسوب زدا هیدروفلو جریان یابد، به شرطی که یک مسیر روشن در داخل آبراه‌ها وجود داشته باشد، با این حال توصیه می‌کنیم برای بهترین نتایج، آن را در نزدیکترین فاصله به منبع تولید گرما نصب کنید.

منبع:
https://www.intergasheating.co.uk/installer/products/hydroflow-hs38/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.