دستگاه رسوب زدا هیدروفلو بهترین انتخاب بهرتین رسوب زدا برای جایگزینی با نرم کننده‌های آب

14 مهر, 1400

سیستم رسوب زدا هیدروفلو جایگزینی واقعی برای نرم کننده‌های آب

سیستم رسوب زدا هیدروفلو جایگزین واقعی نرم کننده‌های آب است و طیف وسیعی از محصولات هیدروپات ما برای محافظت در برابر رسوب زیستی و لخته شدن آهک طراحی شده‌است. رسوب زدا هیدروفلو باعث می‌شود خانه، مشاغل و صنعت هر روز بهتر کار کنند. شما می‌توانید رسوب زدا هیدروفلو را در اتاق کارخانه‌ها، دیگهای بخار، کمدها، پشت بام‌ها، چاله‌های زیر زمین و معادن پیدا کنید. دستگاه سختی گیر هیدروفلو یکی از اعضای آرام و مولد تیم است. رسوبزدا هیدروفلو از کارهای اساسی که هر روز در پشت صحنه انجام می‌شود، محافظت و در پول و انرژی صرفه جویی می‌کند و جایگزینی واقعی عاری از مواد شیمیایی برای نرم کننده‌های آب است.

 

ما به آنچه سیستم رسوب زدا هیدروفلو به دست می‌آورد و نیز به تیم و شبکه شرکا و توزیع کنندگان ما که هر روز از فناوری هیدروپات حمایت می‌کنند، افتخار می‌کنیم.

در 25 سال گذشته فناوری هیدروپات در ناتینگهام انگلستان مستقر شده‌است. ما به محدوده‌های خود گسترش داده‌ایم. ما بسته بندی و پکیجینگ خود را تغییر داده‌ایم. جعبه‌ها را از ارتفاع انداخته‌ایم تا ببینیم جعبه ها چقدر از دستگاه سختی گیر آب هیدروفلو داخل آن محافظت می‌کنند. ما برخی از جعبه‌ها را بزرگتر و برخی دیگر را کوچکتر کرده‌ایم. همانند هر شرکت معتبر، ما نیز تکامل می‌یابیم.

رسوبزدا هیدروفلو هنگامی که اولین بار در سال 1992 توسط دکتر دنی استفانینی اختراع و ثبت شد و تجارت توسط او و همسرش دالیا استفانینی تاسیس شد، یکی از محصولات قرن 21 بود. در حال حاضر همه مشاغل جدی مسائل سبز را نیز جدی می‌گیرند. ما به عنوان مصرف کننده تقاضا داریم که مشاغلی که از آنها خرید می‌کنیم این مسأله را جدی بگیرند. مصرف کنندگان به دنبال محصولاتی مانند رسوبزدا هیدروفلو هستند که جایگزین واقعی عاری از مواد شیمیایی برای نرم کننده‌های آب باشند.

بیشتر بخوانید:   هیدروپات دریایی؛ استفاده از رسوب زدای هیدروفلو در صنعت دریانوردی

محصولات فناوری هیدروپات جهانی شده‌است.

منبع:
https://hydropath.com/hydroflow-the-real-alternative-to-water-softeners/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *