مصرف برق دستگاه‌های رسوب زدا هیدروفلو چه قدر است؟

6 دی, 1400
رسوب زدا هیدروفلو

بررسی برق مصرفی دستگاه‌های رسوب زدا هیدروفلو


برق بخش مهمی از زندگی انسان‌ها را دربر دارد و بسیاری از نیازهای ما را تحت پوشش خود قرار میدهد. آیا میتوان روزی را بدون وجود برق تصور کرد؟! مطمئنا زندگی دشوار تر از حد تصور ما خواهد شد پس برای بقای زندگی وکاهش هزینه‌های پرداختی قبوض برق نیاز داریم که راه حل‌هایی را پیش رو داشته باشیم تا مدیریت کاهش هزینه ها را بتوانیم در زندگی شخصی و محل کار خود اجرا کنیم. در این راستا شرکت تولید کننده دستگاه‌های رسوب زدا هیدروفلو نیز اقداماتی انجام داده‌است که در ادامه به آن می‌پردازیم.

هوشمندانه ترین روش برای کاهش مصرف انرژی استفاده از وسایل برقی با توان مصرفی کمتر میباشد.
شرکت هیدروپت انگلستان علاوه بر اینکه روشی نوین در رسوب زدایی داشته روشی بهینه برای کاهش انرژی مصرفی را هم در پیش گرفته است ، بهترین پیشنهاد برای کاهش قبوض برق استفاده از دستگاه های رسوب زدا با امواج رادیویی و مصرف برق ناچیز میباشد.
دستگاه های رسوب زدا هیدروفلو با امواج رادیو

یی به چند دسته تقسیم میشوند که با توجه به نوع مدار مصرفی (خانگی- نیمه صنعتی – صنعتی ) و سایز لوله مدارها مورد استفاده قرار میگیرند.
به طور معمول مصرف برق دستگاه های رسوب زدا با امواج رادیویی برای تیپ های خانگی سری های (S-38 ، HS-38 ، HS-40 ، K-40 ) بسیار ناچیز و حدود 1.2 وات میباشد.

مصرف دستگاه‌های رسوب زدا هیدروفلو با امواج رادیویی سری های نیمه صنعتی و صنعتی که با توجه به سایز لوله و نوع کارایی پیشنهاد داده میشوند که شامل سری های( C ، P ، I ) هستند و از مصرف برق حدودی 25 وات تا 65 وات توسط شرکت رادین گستر سینا تقدیم حضور شما میگردد.
وظیفه ما انسان ها این است که زمین را به جای بهتری برای آیندگان خود تبدیل کنیم.

بیشتر بخوانید:   استفاده از سیستم رسوب زدا هیدروفلو در سیستم گرمایشی خانه سالمندان

به امید روزی که تمام مردم دنیا در کاهش مصرف انرژی قدمی مثبت بردارند.
آرزوی ما رفع مشکل شما و کمک به مدیریت انرژی و کاهش هزینه های مازاد شما میباشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!