موارد استفاده از دستگاه رسوب زدا هیدروفلو مدل S-38

28 مهر, 1400
رسوب زدا هیدروفلو مدل S-38,

استفاده از دستگاه رسوب زدا هیدروفلو در ماشین‌های ظرفشویی


آیا می‌دانید که مدل خانگی دستگاه رسوب زدا هیدروفلو ی ما می‌تواند از تجمع رسوبات آهکی در وسایلی مانند ماشین‌های ظرفشویی جلوگیری کند؟

سیستم رسوب زدا هیدروفلو همچنین برای ماشین‌های ظرفشویی در تجارت حرفه‌ای مانند کافه‌ها، رستوران‌ها، صنعت هتلداری، محل‌های اقامتی، بیمارستان‌ها و آشپزخانه‌های تجاری نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد.

یک شرکت برجسته ماشین ظرفشویی حرفه‌ای که همیشه در در صدر نوآوری است، به این نتیجه رسید که از دستگاه رسوبزدا هیدروفلو در ماشین‌های ظرفشویی خود استفاده کند.

“… دستگاه رسوبزدا هیدروفلو از تشکیل رسوب آهک بر روی المنت‌های بویلر شستشو و لوله کشی جلوگیری می‌کند.”

 

رسوب آهکی می‌تواند یک مشکل عمده در مناطق دارای آب سخت باشد. آب سخت باعث انسداد، نیاز به تعویض تجهیزات و کاهش راندمان گرمایش و در نتیجه افزایش هزینه می‌شود. فقط 0.8 میلی متر سنگ آهک می‌تواند راندمان گرمایش را تا 10٪ کاهش دهد. مشاهدات نشان داده است که استفاده از سیستم رسوبزدا هیدروفلو ممکن است به مرور زمان منجر به کاهش سطح آهکی موجود و مشکل ساز سطوح گرم کننده شود. رسوب آهک کمتر به معنای کارایی بیشتر است.

 

دستگاه رسوبزدا هیدروفلو مدل S-38، حفاظت در برابر آهک را برای برنامه‌های تجاری سبک ارائه می‌دهد. این مدل برای استفاده در دیگهای بخار فشار کم، اجاقهای بخار، اتاقهای سونا، برای دستگاه‌های بخور، اواپراتورها و ماشینهای ظرفشویی آشپزخانه تجاری استفاده می‌شود. محافظت از این وسایل در برابر رسوب آهک و حذف آهک موجود می‌تواند هزینه‌های نگهداری و تعویض را کاهش داده و کارایی آنها را افزایش دهد.

بیشتر بخوانید:   کنترل لژیونلا با فرکانس رسوب زدای هیدروفلو

 

دستگاه رسوبزدا هیدروفلو مدل S-38 در اطراف لوله‌های تا 38 میلی متر قرار می‌گیرد. برای همه نوع متریال لوله مناسب است و مستقل از سرعت جریان، کار می‌کند. مدل S-38 برای ارائه یک جایگزین فاقد مواد شیمیایی در جهت پیدا کردن و از بین بردن رسوبات موجود و تازه تشکیل شده، طراحی شده‌است.

 

منبع:
https://hydropath.com/leading-professional-dishwasher-company-says-it-hydroflow-prevents-limescale-building-up-on-the-elements-in-the-rinse-boiler-and-the-pipework/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *