استفاده از دستگاه‌های رسوب زدا در صنایع و مصارف مختلف

29 آبان, 1400

دستگاه رسوب زدا هیدروفلوی مناسب را برای مصارف مورد نظر خود بیابید


رسوب آهک می‌تواند باعث انسداد شود. تجمع رسوب آهک انتقال حرارت را در سراسر سطح گرمایش مسدود می‌کند. بنابراین کارایی سیستم کاهش می‌یابد (20٪ برای حدود 1.5 میلی متر رسوب آهک). رسوبات آهک همچنین می‌تواند باعث انسداد در دریچه‌ها یا پمپ‌ها شود و کار آنها را مختل کند. می‌تواند زمان و هزینه‌های تعمیر و نگهداری را افزایش دهد. واحدهای رسوب زدا هیدروفلو می‌توانند از تجهیزات پرکار تهویه مطبوع محافظت کنند. به آنها اجازه می‌دهد تا کارایی، صرفه جویی در انرژی، زمان و هزینه نگهداری را حفظ کنند.

تصفیه کننده‌های الکترونیکی آب هیدروفلو رویکردی بدون مواد شیمیایی برای تصفیه رسوبات موجود و جدید ارائه می‌دهند. آنها جایگزینی برای نرم‌کننده‌های آب هستند، بدون اینکه هزینه‌های تکمیل مجدد مداوم داشته باشند و آب تصفیه‌شده قابل شرب باقی بماند.

 

یک واحد رسوب زدا هیدروفلو می‌تواند کل سیستم را با سیگنال خوشه‌ای منحصر بفرد خود پوشش دهد که از طریق شبکه لوله‌کشی عبور می‌کند و سرویس‌های سرد و گرم را پوشش می‌دهد تا از دوش، شیرها و اتصالات (تمیز کردن آنها را راحت‌تر می‌شود)، دیگهای بخار، مبدل های حرارتی و همچنین سیلندرها در برابر رسوب آهک محافظت کند.

کنترل رسوبات آهک همچنین برای پیشگیری از بیماری لژیونلا مهم است. رسوبات سخت مانند مانعی در برابر مواد شیمیایی تصفیه کننده عمل می‌کند و ممکن است زیستگاه میکروبی را فراهم کند. (L8-1، 1.9). سطوح تبادل حرارت با رسوب زیاد، حفظ دمای بالاتر مورد نیاز برای کاهش خطر ابتلا به لژیونلا را دشوارتر می‌کند.

 

دستگاه رسوب زدا هیدروفلو به راحتی قابل نصب است.

 

محصولات تکنولوژی هیدروپت برای عملکرد بهتر سیستم‌ها طراحی شده‌اند. کارایی بیشتر، افزایش طول عمر، مصرف کمتر آب، صرفه اقتصادی بیشتر، استفاده از مواد شیمیایی کمتر از مزایای استفاده از این محصولات است.

طیف وسیعی از واحدهای رسوب زدا هیدروفلو برای صنعت، مشاغل و سیستم‌های خانگی، برای تصفیه رسوب‌های زیستی، بهبود فیلتراسیون از طریق فرآیند لخته‌سازی غیرشیمیایی، و محافظت در برابر آهک و بسیاری از انواع دیگر رسوبزدایی طراحی شده‌اند. دستگاه‌های رسوبزدا هیدروفلو طیف وسیعی از اندازه‌های لوله، از 15 میلی متر بسیار کوچک تا 72 اینچ را بعنوان مثال برای یک نیروگاه و در صورت نیاز بزرگتر پوشش می‌دهند.

 

استفاده از دستگاه‌های رسوب زدا هیدروفلو را می‌توانید در موارد زیر بیابید:

 

کشاورزی؛ شیلات، سمپاش‌ها، سیستم‌های مه پاش

ساختمان‌های تجاری؛ هتل‌ها، بیمارستان‌ها، مراکز خرید، مجتمع‌های ورزشی

آشپزخانه و نانوایی تجاری؛ فر بخار، ماشین ظرفشویی، یخ ساز

تولید؛ مواد غذایی و نوشیدنی، سیمان، فروآلیاژ، فولاد، قالب گیری و ریخته گری، نساجی، قالب گیری تزریقی

کارواش

خشکشویی‌های تجاری

معدن

تصفیه فاضلاب

ایستگاه‌های برق

استخر، آبگرم، حوضچه‌های زینتی، استخرهای سگ درمانی

صنعت دریایی

باغ وحش‌ها

مسکونی

 

رسوب زدا هیدروفلو

ایجاد رسوب آهک بدون هیدروفلو. اندازه‌گیری رسوب داخل لوله توسط مشتری

 

منبع:
https://hydropath.com/discover-the-hydroflow-solution-to-your-limescale-problem/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.