رسوبزدا هیدروفلو نقشی مؤثر در مزرعه ارگانیک

20 تیر, 1399

مزرعه ارگانیک؛ فناوری رسوبزدا هیدروفلو 100% سبز واقعا کار می‌کند

در آوریل 2012 با یک مزرعه ارگانیک خانوادگی تماس گرفته شد که بخاطر مسئله کیفیت آب در نقض مجوز پردازش مواد غذایی آنها مشکل وجود داشت. آنها به عنوان یک شرکت سازگار با محیط زیست، می‌خواستند بدون استفاده از مواد شیمیایی مضر مشکل خود را کاهش دهند. پس از بحث در مورد مزایای رسوبزدا هیدروفلو با یکی از نمایندگان شرکت هیدروپت، آنها تصمیم گرفتند تا نصب این رسوب زدا را امتحان کنند.
سیستمهای رسوبزدا هیدروفلو، دستگاه‌هایی سازگار با محیط زیست هستند که سالهاست در سراسر جهان توزیع می‌شوند، اما اخیرا فقط وارد بازار ایالات متحده شده‌اند. بیش از بیست سال پیش، هیدروپات هولدینگ، واقع در ایالات متحده، با القاء یک سیگنال قوی اما بی ضرر از 150 کیلو هرتز در سراسر سیستمهای لوله‌کشی ساخته شده با هر جنسی، فرآیندی طراحی کرد که مایعات را رسوبزدایی کند. القای سیگنال از تجمع رسوب و بایوفیلم در سیستمهای لوله‌کشی جلوگیری می‌کند و به تدریج رسوبات موجود را از بین می‌برد. این اقدام پیشگیرانه به طور قابل توجهی هزینه‌های انرژی، مواد شیمیایی، آب و نگهداری را کاهش می‌دهد که باعث افزایش طول عمر تجهیزات و لوله‌ها می‌شود.
یک دستگاه رسوبزدا هیدروفلو روی خط اصلی آنها نصب شد و پس از یک ماه و نیم مجوز خود را دریافت کردند.

نقل قول از مشتری:
” نتایج عالی بود! تنها با یک سیگنال الکتریکی، آب تمیز و شفاف می‌شود! این فناوری 100% سبز واقعا کار می‌کند! ما از نتایج بسیار خرسندیم و از دستگاه رسوبزدا بسیار راضی هستیم! با تشکر از رسوب زدا هیدروفلو! ”

منبع:

https://www.hydroflow-usa.com/Organic-Farm-This-100-Green-Technology-Really-Works

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.