دستگاه‌های رسوب زدای هیدروفلو بهترین انتخاب برای شرکت‌های کشتیرانی

29 بهمن, 1400
هیدروپات,رسوب زدای هیدروفلو

شرکت کشتیرانی ری کل ناوگان خود را به واحدهای هیدروپات با کاربرد دریایی مجهز می‌کند

دستگاه‌های رسوب زدای هیدروفلو برای اولین بار با موفقیت بر روی یک ژنراتور آب شیرین بر روی یک حامل خودرو در ناو هویگ امریکا آزمایش شدند. از آن زمان، رسوب آنها و خوردگی باکتری‌ها به طور کامل کاهش یافته‌است و سیستم آنها بدون تعمیر و نگهداری اضافه تمیز شده‌است. شرکت کشتیرانی ری در حال حاضر بیش از 60 کشتی مجهز به واحدهای دریایی هیدروپات را برای ژنراتورهای آب شیرین و سیستم‌های آب شیرین دارد.

دستگاه‌های رسوب زدای هیدروفلو دستگاه‌های سازگار با محیط زیست هستند که سال‌هاست در سراسر جهان توزیع شده‌اند. بیش از بیست سال پیش، هولدینگ‌های هیدروپات، واقع در بریتانیا، فرآیندی را اختراع کرد که با القای یک سیگنال قوی و در عین حال بی‌ضرر 150 کیلوهرتز در سراسر سیستم‌های لوله‌کشی ساخته شده از هر ماده و متریال، سیالات را تصفیه می‌کند. لوله و یا سیال داخل آن به عنوان مجرا عمل می‌کند که به سیگنال اجازه انتشار می‌دهد. القای سیگنال از تجمع رسوب و بایوفیلم در داخل سیستم‌های لوله کشی جلوگیری می‌کند و به تدریج رسوبات موجود را حذف می‌کند. این اقدام پیشگیرانه به طور قابل توجهی هزینه‌های انرژی، مواد شیمیایی، آب و تعمیر و نگهداری را کاهش می‌دهد که این امر طول عمر تجهیزات و لوله‌ها را افزایش می‌دهد.

طبق گفته شرکت کشتیرانی ری: «نصب سیستم‌های رسوب زدای هیدروفلو آسان و در نتایج فنی بسیار کارآمد و مقرون به صرفه بودند. استفاده از این سیستم‌ها باعث صرفه جویی در ساعات کار، هزینه خدمه، قطعات یدکی، مواد شیمیایی و جلوگیری از آسیب شدند. با چنین نتایج عالی، شرکت کشتیرانی ری دستگاه‌های هیدروپات دریایی را برای همه کشتی‌های ناوگان سفارش داد.

بیشتر بخوانید:   استفاده از دستگاه رسوب زدا هیدروفلو در کارخانه تولید محصولات لبنی در اوکراین

منبع:

https://www.hydroflow-usa.com/Ray-Shipping-Equips-its-Fleet-with-Hydropath-Marine-Units

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!