فناوری رسوب زدای هیدروفلو در خط مقدم تکنولوژی پاک پایدار برای تصفیه آب

30 بهمن, 1400
رسوب زدای هیدروفلو

شروع سالی جدید برای کمپانی هیدروپات و نوآوری‌های جدید برای دستگاه‌های رسوب زدای هیدروفلو

در این مقاله کمپانی هیدروپات یک چشم‌انداز جدید که تمام فعالیت‌ها را برای پنج سال آینده معیار قرار می‌دهد، با شما به اشتراک می‌گذارد و نشان می‌دهد که چه چیزی را جشن می‌گیرد. شرکت اهداف چالش برانگیز فروش و نوآوری را در دستگاه‌های رسوب زدای هیدروفلو تعیین کرده‌است.

 

ما به افراد، کسب‌وکار و صنعت این فرصت را می‌دهیم تا به اهداف پایداری و CSR خود برسند. مشتریان ما در مصرف آب، مواد شیمیایی و انرژی صرفه جویی قابل توجهی می‌کنند که به نوبه خود باعث صرفه جویی در زمان و هزینه می‌شود. به همین سادگی.

 

هیدروپات در خط مقدم تکنولوژی پاک پایدار برای تصفیه H2O

ما سال‌هاست که در لبه جریان اصلی بوده‌ایم، اما پا را فراتر گذاشته‌ایم زیرا هر ساله نتایج را ارائه می‌دهیم. ما به خاطر ارتباط طولانی مدت خود با مشتری‌ها شهرت پیدا کرده‌ایم. مانند بریتیش گاز که اولین مشتری ما در سال 1992 بود. مشتری که تا به امروز با ما همکاری می‌کند.

مهندس سباستین کین، مدیر فنی هیدروفلو فرانسه و هیدروپات آلمان، بطور خستگی ناپذیر، راه حل‌های تکنولوژی پاک را به مشتریانی که به طور سنتی از تصفیه کننده‌های شیمیایی استفاده می کنند، ارائه می‌کند.

 

به گفته سباستین کین: “بسیار اوقات، مشتری‌ها از صرفه جویی در مواد شیمیایی، آب و انرژی آنقدر شگفت زده می‌شود که از من می‌پرسند:” چرا قبلاً نام رسوب زدای هیدروفلو را نشنیده‌ام؟ به همین دلیل است که من معتقدم که دستگاه‌های رسوب زدای هیدروفلو یک پیشرفت (یا گسست) فناوری است و ما در آستانه یک تغییر بزرگ هستیم، گردش مالی ما در حال حاضر گواه آن است.”

 

با توجه به بحران آب و هوا و طبیعت، همه ما باید کارهای زیادی انجام دهیم. دانشمندان و رهبران جهان به ما گفته‌اند که این دهه فرصت داریم تا همه چیز را تغییر دهیم و فاجعه‌ای که در آب و هوا، طبیعت و تنوع زیستی در حال وقوع است را متوقف کنیم. هیدروپات برای آینده مناسب است و ما به آینده‌ای بهتر برای خود و نسل‌های آینده خود کمک می‌کنیم. ما این امتیاز را داریم که یکی از راه حل‌های مبارزه با تغییرات اقلیمی را ارائه دهیم. ما همچنین مسئولیت داریم که بخشی از راه حل باشیم.

بیشتر بخوانید:   رسوب گیر رادیاتور خودرو

 

ما برای هیدروفلو به عنوان فناوری پاک جشن می‌گیریم

رسوب زدای هیدروفلو در اینجا به عنوان یک فناوری پاک و همچنین یک راه حل سودآور تعریف شده‌است. تکنولوژی پاک، اصطلاحی است که به طیف گسترده‌ای از شیوه‌ها و فناوری‌های سازگار با محیط زیست اشاره دارد.

اما فقط حرف ما را قبول نکنید: “برای مقابله با چالش‌های زیست محیطی بدون به خطر انداختن رشد اقتصادی، برتراند پیکارد و بنیاد Solar Impulse بیش از 1000 راه حل پاک و سودآور را شناسایی کرده‌اند که فناوری هیدروفولو نیز بخشی از آن است.”

 

رسوب زدای هیدروفلو را در راهنمای تهیه شده توسط SIF برای کمک به افراد، مشاغل، دولت‌ها و کشورها در یافتن راه حل‌های پاک خواهید دید.
درست قبل از میزبانی بریتانیا در کنفرانس تغییرات آب و هوایی سازمان ملل متحد (COP26) در نوامبر 2021، یک وبینار Green Constructors برگذار شد. نقل قولی از آن وبینار بسیار تاثیرگذار بود:

“ما باید محصولات موجود را افزایش دهیم، نه اینکه فناوری جدید اختراع کنیم، زیرا نمی‌توانیم 10 سال برای مبارزه با تغییرات آب و هوا صبر کنیم.”

 

برای نزدیک به 30 سال هیدروپات به طور مداوم محصولات مراقبت از آب بصورت غیر آلاینده و بدون مواد شیمیایی تولید می‌کند. چه کسی در تمام آن سال‌ها فکر می‌کرد که محصولات هیدروپات یک محصول کلیدی در بسیاری از صنایع تولیدی و پردازشگرهای مختلف باشد؟

 

محصولات با تکنولوژی هیدروپات راه حل‌های واقعی و پایدار آب، صرفه جویی در انرژی و مواد شیمیایی را ارائه می‌دهند. ما به برخی از پایدارترین مشکلاتی که در سیستم‌های آبی مانند رسوب آهکی و رسوب زیستی و به‌عنوان یک فرآیند لخته‌سازی غیرشیمیایی رخ می‌دهد، می‌پردازیم.

ما در عملکرد بهتر، کارآمدتر، با افزایش طول عمر، مصرف آب کمتر، اقتصادی تر و مواد شیمیایی کمتر تخصص داریم. در سال 1992 ما حق اختراع اصلی خود را دریافت کردیم و با یک واحد خانگی آسان برای کنترل غیر شیمیایی آهک شروع به کار کردیم.

 

ما یک سیستم مدولار داریم که برای هر نوع ساختمان و صنعت، هر اندازه لوله و هر نوع ماده و متریال لوله مناسب است. این کار را با مصرف بسیار کم انرژی انجام می‌دهیم.
یکی از بهترین چیزهای کار برای کمپانی هیدروپات این است که همیشه فرصت کار با طیف گسترده‌ای از صنایع جذاب و نوآورانه ، برنامه‌های کاربردی جدید و رویکردهای جدید بوده است. چشم انداز جدید ما به دنبال ایجاد ساختاری بر این اساس است و دانش موجود خود را در حالی که در حوزه های جدید گسترش می یابد، تقویت می‌کند .

بیشتر بخوانید:   معایب سختی گیر الکترومغناطیسی ( دستگاه رسوب زدای مغناطیسی ) چیست؟

 

ما در چند سال گذشته تحولات واقعاً هیجان انگیزی داشته‌ایم، با برنامه‌هایی مانند تصفیه فاضلاب و نیروگاه‌ها در سراسر جهان. ما اخیرا چیزهای هیجان انگیز بیشتری را برنامه ریزی کرده‌ایم، که اولین آنها ارتقاء پرفروش ترین و پرکاربردترین مدل ما، HS-38 است. این ارتقاء به خوبی در حال انجام است و امیدواریم بتوانیم به زودی یک به روز رسانی به شما ارائه دهیم. این تنها اولین پروژه است. ما چیزهای بیشتری برای به اشتراک گذاشتن با شما در ماه‌های آینده داریم.

 

شرکت‌هایی در سراسر جهان متشکل از افراد متعهد، مهندسان، متخصصان بازاریابی و صنعت، متخصصان در این زمینه متعهد به فناوری رسوب زدای هیدروفلو توزیع کنندگان ما هستند. شرکت‌های مستقلی که در مجموع صدها سال تجربه در بخش صنعت، آب و انرژی دارند. ما آنها را بیشتر بعنوان شریک در نظر می‌گیریم. آنها پیام فناوری رسوب زدای هیدروفلو را منتقل می‌کنند.

 

تعهد آنها به نوآوری و توسعه و درک ما از سیستم تصفیه آب هیدروفلو و همه برنامه‌ها و بخش‌های آن الهام‌بخش است.

بسیاری از ساختمان‌های تجاری موظف به اجرای برنامه‌های پایداری زیست‌محیطی با هدف کاهش ردپای کربن هستند. فناوری رسوب زدای هیدروفلو راه حل‌های نوآورانه‌ و در عین حال دوستدار محیط زیست ارائه می‌دهد که به تسهیلات تجاری کمک می‌کند مصرف انرژی را کاهش دهند و آب را حفظ کنند.

 

کسب‌وکارهایی که فناوری رسوب زدای هیدروفلو را ادغام می‌کنند، به جهانی پاک‌تر، سالم‌تر و پایدارتر کمک می‌کنند.

با استفاده از دستگاه‌های رسوب زدای هیدروفلو، مشتریان در مصرف آب، مواد شیمیایی و انرژی صرفه جویی می‌کنند که باعث صرفه جویی در زمان و هزینه می‌شود. دستگاه‌های رسوب زدای هیدروفلو روی سیستم‌هایی مانند مبدل‌های حرارتی (هیترهای صفحه‌ای/لوله‌ای و پوسته/آب)، برج‌های خنک‌کننده، بویلرهای بخار، خطوط لوله، خنک‌کننده آب دریا، اتاق‌های پمپ، رطوبت‌سازها و تبخیرکننده‌ها نصب می‌شوند.

بیشتر بخوانید:   استفاده از سیستم رسوب زدا هیدروفلو در مبدل‌های حرارتی بیمارستان

مهم نیست که این سیستم‌های آبی چقدر خوب مدیریت می‌شوند، آنها مستعد رسوب‌گذاری و رسوب زیستی هستند که نیاز به تصفیه آب دارند. این مسائل برای همه ما هزینه، هدر دادن آب و انرژی دارد.

 

مشتریان ما در بخش‌های مختلفی مستقر هستند که راه حل‌های تصفیه آب برای عملکرد بهینه ضروری است. مانند ساختمان‌های تجاری و مسکونی، تولیدی، مواد غذایی و آشامیدنی، کشاورزی، معدن، تصفیه خانه‌های فاضلاب، نیروگاه‌ها، آشپزخانه‌های تجاری و حتی باغ وحش‌ها.

 

نتیجه به خودی خود صحبت می‌کند، کارایی راه حل فناوری تصفیه آب هیدروفلو غیرقابل انکار است. اهداف پس از نصب دستگاه‌ها به طور کامل محقق شده‌اند.

بعنوان مثال سه ماه پس از نصب دستگاه رسوب زدای هیدروفلو، بازرسی و تمیز کردن چیلر سالانه انجام شد و از طرف مشتری انتظار میرفت که رسوبات سخت در داخل لوله‌ها قابل مشاهده باشند. در کمال تعجب، لوله‌های چیلر تمیز و بدون رسوب بودند و سیستم به مدت دو ماه بدون مواد شیمیایی کار می‌کرد! برج و چیلر تا شش ماه بعد هم در این نقطه تنظیم با رسانایی بالا و بدون مواد شیمیایی به کار خود ادامه دادند. برج بدون رسوب باقی ماند و دمای نزدیک به چیلر همچنان در حد استانداردهای صنعتی بود، که نشان می‌دهد لوله‌های چیلر بدون رسوب باقی ماندند. آزمایش به وضوح نشان داد که دستگاه رسوب زدای هیدروفلو نسبت به مواد شیمیایی در تمیز نگه داشتن سیستم چیلرو برج، بدون رسوب برتری دارد.

هیدروپات متعهد است که اطمینان حاصل کند که هر دستگاه تصفیه آب هیدروفلو با بالاترین کیفیت بسته بندی و ارسال می‌شود و کاری را که برای انجام آن طراحی شده‌است انجام می دهد. این کار بدون تیم عملیاتی اختصاصی ما اتفاق نمی‌افتد.

با تبدیل شدن آب به یک کالای با ارزش فزاینده در سرتاسر جهان، هرگز زمانی مهمتر از این برای تمرکز تلاش‌هایمان بر کمک به حفظ این کالای ارزشمند برای نسل‌های آینده نبوده‌است.

هسته اصلی کسب و کار ما یک فناوری ثبت اختراع است. ما همچنین بررسی و نصب تخصصی دستگاه‌های رسوب زدای هیدروفلو در سایت را به تمام بخش‌های تولید و صنعت ارائه می‌دهیم.

منبع:
https://hydropath.com/hydropath-at-the-forefront-of-sustainable-cleantech-for-h2o-treatment/#1643699947619-faf040a1-edaf

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!