رسوب زدا هیدروفلو بهترین گزینه برای تصفیه آب بیمارستان‌ها و مراکز بهداشتی

17 فروردین, 1401

سیستم تصفیه آب و رسوب زدا هیدروفلو بدون استفاده از مواد شیمیایی برای بیمارستان‌ها و مراکز مراقبتی

 

شرکت هیدروپت پشتیبانی کاملی از طراحی تا نصب دستگاه رسوب زدا هیدروفلو را برای بیمارستان‌ها، بیماران و متخصصان مراقبت‌های بهداشتی تضمین و فراهم می‌کند.

 

تصفیه‌کننده‌های الکترونیکی آب هیدروفلو رویکردی بدون مواد شیمیایی برای تصفیه آهک موجود و جدید و همچنین رسوب زیستی ارائه می‌دهند. آنها جایگزینی برای نرم‌کننده‌های آب هستند، بدون اینکه هزینه‌های تکمیلی مداوم داشته باشند و همچنین سبب قابل شرب باقی ماندن آب تصفیه‌شده می‌گردند.

 

مزایای استفاده از سیستم‌های تصفیه الکترونیکی آب و رسوب زدا هیدروفلو

• به طور قابل توجهی رسوبات آهکی را کاهش می‌دهد
• به مرور زمان رسوبات موجود در لوله‌ها را از بین می‌برد
عمر تجهیزات را افزایش می‌دهد
• باعث کاهش در هزینه‌های انرژی و نگهداری می‌شود

 

خدمات آب درمانی بیمارستان و مراکز مراقبتی

سیستم‌های آب گرم بیمارستانی و خانه‌های مراقبتی اغلب مورد استفاده شدید قرار می‌گیرند که می‌تواند منجر به ایجاد سریع رسوب آهک شود. این سیستم‌های آب گرم اغلب به دلیل ایجاد رسوب آهک سخت با مشکلاتی مواجه می‌شوند که منجر به افزایش هزینه‌های انرژی می‌شود.

رسوب آهک همچنین می‌تواند باعث انسداد و در نتیجه خرابی سیستم‌ها شود. همچنین می‌تواند دریچه‌ها یا پمپ‌ها را مختل کند و باعث رسوبات نامناسب بر روی اتصالات حمام شود و زمان و هزینه‌های تعمیر و نگهداری را افزایش دهد.

یک واحد رسوب زدا هیدروفلو می‌تواند کل سیستم را با سیگنال خوشه‌ای منحصربه‌فرد خود که از طریق شبکه لوله‌کشی عبور می‌کند، پوشش دهد. این سیگنال سرویس‌های سرد و گرم را پوشش می‌دهد تا از دوش، شیرها و اتصالات (که تمیز کردن آنها را راحت‌تر می‌کند)، دیگهای بخار و مبدل های حرارتی و همچنین سیلندرها در برابر رسوبات محافظت کند.

بیشتر بخوانید:   انواع آب؛ چند نوع مختلف از آب وجود دارد؟

دستگاه رسوب زدا هیدروفلو همچنین می‌تواند به کنترل بایوفیلم در مبدل‌های حرارتی، برج‌های خنک کننده و سیستم‌های لوله کشی کمک کند.

 

پیشگیری از بیماری لژیونر

کنترل رسوبات آهک نیز برای پیشگیری از بیماری لژیونر مهم است. همانطور که برای بیماری لژیونرذکر شده‌است، رسوبات سخت مانعی برای مواد شیمیایی تصفیه کننده ایجاد می‌کند و ممکن است زیستگاه میکروبی را فراهم کند. سطوح تبادل حرارت با رسوب زیاد، حفظ دمای بالاتر مورد نیاز برای کاهش خطر ابتلا به لژیونلا را دشوارتر می‌کند.

نقش اسید سیتریک و اسید نیتریک در تصفیه آب و رسوب زدایی

تصفیه آب و رسوب زدایی دو فرآیند مهم در حفظ کیفیت آب و بهره‌وری تجهیزات هستند. اسید سیتریک و اسید نیتریک دو ماده شیمیایی هستند که در این فرآیندها کاربردهای متفاوتی دارند.

اسید سیتریک در تصفیه آب و رسوب زدایی

اسید سیتریک، یک اسید آلی ضعیف با فرمول مولکولی C6H8O7، به طور طبیعی در مرکبات یافت می‌شود و به عنوان یک عامل کیلیت قوی شناخته شده است. این اسید در تصفیه آب به عنوان نرم کننده آب استفاده می‌شود و می‌تواند رسوبات آهکی را از بویلرها و اواپراتورهای صنعتی حذف کند. همچنین، به دلیل خاصیت نرم کنندگی و ایجاد بوی مطبوع برای آب‌های سخت، در تولید صابون‌ها و مواد شوینده لباس مورد استفاده قرار می‌گیرد.

اسید نیتریک در تصفیه آب و رسوب زدایی

اسید نیتریک، یک اسید معدنی قوی با فرمول HNO3، در تصفیه آب کمتر رایج است اما به دلیل خاصیت اکسید کنندگی قوی، می‌تواند در حذف آلودگی‌ها و اکسیدها از سطوح فلزات کمک کند. این اسید می‌تواند در تمیزکاری و ارتقاء کیفیت سطوح فلزات مورد استفاده قرار گیرد و در صنایعی که نیاز به حذف رسوبات فلزی است، کاربرد دارد.

بیشتر بخوانید:   کاهش خوردگی عمومی و الکتروشیمیایی با سختی گیر و رسوبزدای هیدروفلو

 

منبع:
https://hydropath.com/hospital-water-treatment-services/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!